Нове місцеНовий шоурум Syndicate Original: базовий одяг, кава і вініли
Концепт-стор українського бренду на Рейтарській
Новий шоурум українського бренду одягу Syndicatе Original у квітні розпочав роботу на вулиці Рейтарській. The Village Україна дізнається більше про нову локацію концепт-стору.
Фото: Анна Бобирева
Концепція
Syndicate Original – streetwear-бренд, заснований у 2010 році. Спеціалізується на базових речах: світшотах, футболках, штанах, кепках і шапках. Часто співпрацює з локальними та іноземними художниками, дизайнерами та ілюстраторами.
Бренд випускає колекції дропами. Так, на відкритті концепт-стору представили колаборації з Venya Son та D.KRSN, а вже сьогодні презентують колекцію «Український Авангард» у співпраці з художником Вовою Воротньовим.
Локація
Бренд змінив локацію, аби відкрити в Києві не просто магазин, а концепт-стор з вінілом, книгами та аксесуарами. «Нам хотілося, щоб це було місце, де наші відвідувачі змогли б затриматись, погортати журнали, послухати вініл, випити кави і поспілкуватися», – розповідає маркетинг-менеджерка Syndicate Оксана Тарнавська.
«До цього ми йшли вісім років. Усе починалося з невеликої майстерні на Лютеранській, пізніше ми переїхали на бульвар Лесі Українки», – кажуть у магазині. У 2013-2014 роках магазин почав шукати приміщення під магазин і вже тоді орієнтувався на район вулиці Рейтарської. Проте в той час приміщення для майстерні з невеликим шоурумом вдалося знайти на Подолі.
У 2017 році бренд Syndicate потребував розширення, тож урешті знайшов локацію на Рейтарській. «Район Золотих воріт – це місце, де проводить час наша цільова аудиторія. А Рейтарська – вулиця з великим потоком людей», – розповідають у Syndicate.
Нова локація Syndicate – це просторе світле приміщення на першому поверсі історичного будинку. Дизайн концепт-стору розробляв архітектор Слава Балбек та команда бюро 2B Group. Головними референсами послугували берлінські шоуруми Civilist та Firmament.
Загальна ідея оформлення концепт-стору – прості та сміливі інтер’єрні рішення. Білий колір стін поєднали з оригінальною бежевою «царською» плиткою. На стінах частково оголили цеглу будинку. На стелі відкрили історичне дерев’яне перекриття. Таким чином загальне нейтральне тло інтер’єру не відволікає від головного акценту – одягу. У шоурумі лише один зал, але завдяки великому дзеркалу вдалося створити відчуття простору.
Одяг розміщується на рейлах та полицях. На одному зі стендів – вінілові платівки та програвач. Бренд співпрацює з музичним магазином Vinyla, що постачає свої вініли. У шоурумі можна придбати платівки Кендріка Ламара, Френка Оушена, MGMT, Young Fathers, Childish Gambino і Tyler, The Creator. До того ж консультанти регулярно ставлять платівки з власних колекцій.
У магазині можна придбати книги видавництва «Основи», журнали La Boussole, Pictoric та «Куншт». Найближчим часом у концепт-сторі з’являться холодильник з напоями, як Fritz-Kola та Club-Mate. Еспресо-машину вже встановили поруч із вінілами, тому невдовзі консультанти варитимуть відвідувачам каву.
«Ми завжди хотіли відкрити концепт-стор у районі Золотих воріт. Рейтарська була на першому місці, хоча ми розглядали й інші варіанти. Проте цього разу все склалося. До того ж на Рейтарській розташовані магазини наших друзів. Думаємо, що цей район незабаром стане аналогом нью-йоркського Сохо», – кажуть у Syndicate.