Нове місцеУкраїнське взуття в концепт-сторі HVOYA
Взуття та сумки для інтелектуальних образів
HVOYA – концепт-стор українських брендів взуття та сумок. Цей проект – трансформація шоуруму Nameli, засновного Марією Сіміч-Моісеєнко. У просторі також відкривають квітковий магазин 29flowers та кав'ярня EspressoHolic. Зараз магазин працює у тестовому режимі, офіційне відкриття запланували на початок листопада.
Фото: Володимир Шуваєв
Локація
Попередній шоурум Nameli розташовувася на Хрещатику. З новим проектом, який спеціалізується вже не на одязі, а на взутті, засновники HVOYA переїхали на Велику Житомирську і «нарешті вийшли на фасад».
Раніше у приміщенні знаходився банк. За словами засновниці Марії, все доводилося перероблювати. Проект придумали удвох з чоловіком.
У магазині великі скляні вітрини та двері. На першому поверсі – квітковий магазин 29flowers, кав’ярня EspressoHolic та концепт-стор, який продовжується на другий поверх.
Концепція
HVOYA – мультибрендовий магазин. Усі виробники представлені в шоурумі – українські. Винятком є грузинсько-український бренд Stefania. Продукція з шоуруму виготовляється в Києві, Дніпрі, Харкові, Житомирі.
«Бренди я вибираю самостійно. У нас представлено багато взуття на підборах. Хоч дівчата зараз перейшли на активний спосіб життя, саме підбори допомагають нам перевтілюватися. Є і взуття на низькому ходу – оксфорди, броги, різні типи черевичків. Намагаюся підбирати моделі, що допомагають створити інтелектуальні образи», – розповідає засновниця Марія Сіміч-Моїсеєнко.
Серед представлених брендів: взутя – Shama, By soul, GOR, Lookie, сумки – Marzo, Alina Kozhukhar, Sasha Pikula, Grie. Шоурум шукає нових партнерів та збільшує кількість позицій. Також представлені взуття та сумки HVOYA.
Асортимент оновлюється щотижня. Розмірна сітка моделей взуття розбита по кольору: наприклад, три розміри в червоному, два в чорному і один в сірому. Це дає можливість вибрати, адже взуття та сумки більшості брендів можна замовити у бажаному кольорі. Виготовлення на замовлення займе до двох тижнів.