Український бренд Woolkrafts та культурний проєкт «Слухай митців» створили панчо «Щедрик».

Панчо – це переосмислена назва предмету гардеробу більш відомого, як пончо, коментує команда. Кожний виріб має інтерактивну мітку від проєкту «Слухай митців». Вона спрямовує до аудіозвернення від композитора Миколи Леонтовича, в якому він розповідає про себе та композицію «Щедрик».

Щоб послухати запис, потрібно піднести смартфон до NFC-печатки, яка розташована на виробі. Розповідь Леонтовича можна послухати українською, а також англійською мовами.

Дизайн виробу розробив Дмитро Буланов. Свої відчуття від прослуховування «Щедрика» він передав в образах ластівки, зірки та херувимів. «Це відчуття захисту, якоїсь прадавньої й близької зараз любові. Це ластівка співучої надії та свята», – каже Буланов.

Панчо «Щедрик» коштує 3690 гривень. Його можна передзамовити на сайті.

   

  • У листопаді Woolkrafts разом із книгарнею «Сенс» створили лімітований плед «Огортай». 
  • Віледж обрав девʼять варіантів пледів і ковдр від українських брендів. У підбірці конопляні, вовняні, класичні й акцентні пледи, щоб і зовсім не захотілося вилізати з ліжка чи виходити на вулицю.