«Сільпо» і український масмаркет бренд Cher'17 створили шарф у вигляді чека з передбаченням.

Це ідея художника і дизайнера Олега Антонова. Шарф містить передбачення, як і чек сільпо. З однієї сторони шарф білий, а з іншої – чорний. Його розмір – 190 на 35 сантиметрів. У складі містить 80% акрилу, 15% вовни й 5% поліаміду. 

Кількість шарфів-чеків обмежена. Його можна придбати у «Сільпо» і в магазинах Cher'17 за 1299 гривень.

   

  • Київський бренд Oliz створив колекцію хусток «Скарби України» про українські музеї, які знищили росіяни. До колекції ввійшли чотири хустки.
  • Український бренд Gunia Project і ЦУМ створили колекцію товарів для дому й подарунків. У колекції є постери, блокноти, художнє скло, кераміка, кухонне приладдя, настільні ігри, домашній одяг і текстиль. Надихалися українським килимарством XX століття.
  • Віледж ознайомився із зимовими колекціями українських брендів і підібрав 65 варіантів пуховиків різного крою, довжини й кольорів.

Обкладинка й фото: «Сільпо» і Cher'17