Український бренд Gunia Project і ЦУМ створили колекцію товарів для дому й подарунків. 

У колекції є постери, блокноти, художнє скло, кераміка, кухонне приладдя, настільні ігри, домашній одяг і текстиль. Надихалися українським килимарством XX століття. Дизайни принтів із птахами, квітами й постатями відтворюють мотиви автентичних килимів Київщини, Полтавщини, Вінниччини й Кам’янеччини. Рослинні елементи запозичили з різьблених кахлів XIX століття з Полтавщини й Черкащини. У центрі – образ дерева життя. Це архетипний символ української культури, який «відображає модель світобудови, гармонію і зв’язок людини з природою». 

Придбати колекцію можна на сайті за посиланням і на пʼятому поверсі ЦУМу. Простір поділили на тематичні зони – для кухні, вітальні, ванної кімнати й дозвілля. Головний акцент в оформленні простору – також дерево життя.

   

  • ЦУМ презентував нові святкові вітрини «Українське Різдво». Загалом оформили сім вітрин універмагу: кожна з них відтворює українські звичаї й розкриває окрему історію, а об’єднали їх символами ярмарків.  
  • Український бренд Gunia Project представив новорічну колекцію одягу, прикрас, кераміки й декору «Дивосвіт». Бренд пропонує «авторський, наївний» погляд на базові зимові речі.

Обкладинка й фото: ЦУМ