Український бренд Dott і «Київ Цифровий» випустили бальзам для губ зі смаком «Київського торта»
Український бренд косметики Dott і команда міського застосунку «Київ Цифровий» випустили бальзам для губ зі смаком «Київського торта».
Бальзам на 98% складається з натуральних масел, воску й вітаміну Е, що відновлює й захищає шкіру. Цей бальзам можна використовувати як нічну маску, щоденний догляд або як доповнення макіяжу.
Бальзам має аромат справжнього «Київського торта», а на його кришці зображені каштани з відповідним підписом. У наборі також є спеціальна щіточка, якою можна наносити бальзам.
У команді кажуть, що це лімітована лінійка й поки що в постійне виробництво бальзам не випускатимуть. Придбати товар можна (було) тут, він коштує 349 гривень. Нам повідомили, що бальзам уже повністю розкупили.
- Київський косметичний бренд White Sprut і «Залізна Крамниця» від Укрзалізниці створили дорожній бальзам для губ. Його вирішили створили, бо бальзам «є одним із бестселерів бренда й незамінною річчю в подорожах».
- Український бренд косметики Provg і данська компанія Sprout випустили екоолівець для очей. Після використання олівець можна посадити в землю, і з нього виросте сонях.
Фото й обкладинка: dott, «Київ Цифровий»