Бренд Must Have випустив благодійний дроп до Дня боротьби з раком молочної залози
Український бренд одягу Must Have, жіноча єврейська організація «Проект Кешер» і благодійний фонд підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family випустили благодійний дроп Be Your First Priority.


Мета дропу – привернути увагу до проблеми раку молочної залози й підтримати жінок, які борються з ним. 10% від продажу переказуватимуть на закупівлю ліків для онкопацієнток.


У колекції – сорочки, светри, шапка й шарф, шкарпетки й інші аксесуари із символічною вишивкою в рожевому й білому кольорах. Придбати речі в мережі магазинів Must Have або в інтернет-магазинах можна вже з 1 жовтня.


Рак молочної залози лишається найпоширенішим онкологічним захворюванням серед жінок в Україні. За статистикою, кожна восьма жінка стикається з цим захворюванням. Щорічно реєструють майже 14 тисяч випадків захворювань у жінок і приблизно 100 випадків серед чоловіків у країні.
Жовтень – місяць боротьби з раком молочної залози. Раніше ми дізнавалися, як часто потрібно обстежувати рак грудей і чи можна самостійно оглянути груди на наявність пухлин.
Фото й обкладинка: MustHave