Українські бренди Etnodim та Nadiia випустили спільну колекцію вишиваного одягу та прикрас «Хтось когось любить».

Натхненням для колекції стало листування укранських письменниць Лесі Українки та Ольги Кобилянської і поетичне українське кіно другої половини 20 століття.

Серед ключових мотивів колекції – флористичні елементи. «Стримані лінії фасонів є втіленням гідності та ґречності, а звабливо-грайливе рішення дає відсилку до життєрадісності українців», – кажуть у команді.

Etnodim та Nadiia додали до колекції, як вони кажуть, «вже майже забутий елемент» – восковий весільний вінок. Його допомагала створювати майстриня Олена Митюрина.

Вишиті хустини прикрасили візерункам, що підтримують флористичну тематику колекції і відтворюють стародавній мотив «Дерева життя».

«Головною особливістю лінійки є універсальність готових виробів», – зазначає команда. Зокрема, сорочки гармонують з фірмовими аксесуарами бренда – стрічками та вінками.

У колаборації бренди також створили «унікальний фасон» вишитої сорочки першої третини 20 століття для чоловіків. На ній, зокрема, можна змінювати стрічки-оздоби, додають у команді.

Кампейн відзняла Олена Ємчук на грецькому острові Ідра. Спільну колекцію можна придбати на сайтах Etnodim або Nadiia, а також у київському шоурумі Etnodim на вулиці Верхній Вал, 58/28 або у львівському магазині на вулиці Івана Федорова, 4.

   

Etnodim – бренд українського етнічного одягу, який поєднує традиційні орнаментами із символами новітньої історії України.

   

Nadiia - бренд, що 2018 року заснувала Надія Шаповал, дослідниця української культури та етнографії, відома арт-директорка та модель. Ужиткові та декоративні вироби бренду створюють у співпраці народних майстрів із сучасними митцями, дизайнерами та фотографами. 

Фото й обкладинка: Олена Ємчук