Бренд Oliz створив благодійну хустку із забарвленням рисі
Благодійну хустку випустив український бренд Oliz на підтримку проєкту «Не барись врятувати рись».
Кампанію ініціював Всесвітній фонд природи WWF-Україна до Міжнародного дня рисі, який відзначають 11 червня. Рись внесли до Червоної книги України 30 років тому.
Oliz створив хустку з анімалістичним принтом, що відтворює забарвлення шерсті рисі. Хустку вручну виготовили з натурального шовку. Вона представлена в кількох розмірах: 30х30 см, 65х65 см, 100х100 см.
10% від продажу хусток «Рись» бренд передасть Всесвітньому фонду природи WWF-Україна. Проєкт можна підтримати донейтом.
Всесвітній фонд природи WWF-Україна – представництво природоохоронної організації у світі. Місія WWF – зупинити деградацію природних систем.
Oliz – перший український бренд, що почав створювати артхустки. За 5 років існування бренд представив колекції хусток, присвячених творчості Марії Примаченко, Івана Приходька, Катерини Білокур, українських шістдесятників.
фото й обкладинка: WWF