Дженніфер Лопес виступила на Saturday Night Live у топі-сорочці українського бренда Frolov
Американська співачка й акторка Дженніфер Лопес виконала сингл Cant' Get Enough на шоу Saturday Night Live у топі-сорочці українського бренда Frolov.
Топ-сорочка від бренда Frolov коштує 24 360 гривень і доступна у двох кольорах: білому з бежевим і чорному.
Лопес також знялася у весільній сукні від Frolov у кліпі до Can't Get Enough. Стилісти співачки одразу зарезервували сукню після показу Song to Song на тижні моди в Лондоні, розповідають у команді.
Другу версію відео Cant' Get Enough зняла українська режисерка Таню Муіньо. Там використали кадри зі стрічки This is Me Now: A Love Story, у якій зіграла співачка. Епізоди з фільму супроводжуватимуть девʼятий студійний альбом Лопес This is Me…Now, який презентують 16 лютого.
Saturday Night Live – американське шоу, яке виходить в ефір з 1975 року й спеціалізується на комедійних скетчах у прямому ефірі.
Редакція The Village Україна поговорила із засновником бренда Іваном Фроловим перед його від’їздом на London Fashion Week про переживання війни, розвиток бренда, співпрацю з Beyonce, Семом Смітом і 14 варіантів ідей мерчу для заводу «Антонов».