Українська дизайнерка Anna October створила колекцію в колаборації з американським брендом J.Crew.

За словами дизайнерки, дроп пронизаний «трошки кінематографічним баченням світу», який вона називає casual drama: «Головна героїня є водночас і режисеркою, й акторкою свого життя, що одягає сукню й робить себе, як і все навколо себе, особливим», – коментує Anna October. Під час створення колекції дизайнерка «тримала в уяві жінку J.Crew – її знають, люблять і прагнуть бути на неї схожими».

До колекції ввійшли сукні з елементами білизни й светри в техніці печворк. Також елементами колекції стали довгі, тонкі бретелі й фігурна тасьма, бюстгалтерні деталі й відкриті плечі. З матеріалів використали кашемір і сатин.

У кампейні знялася сама дизайнерка разом із подругами. Він відображає «звичні вечорниці – бешкетування, переодягання й позування перед камерою, і, звісно, ошатний домашній декор», каже Anna October.

Колекцію можна придбати на сайті J.Crew. Також дизайнерка закликає в застосунку Donut підтримувати українців і тварин, які постраждали від повномасштабної війни.

   

Бренд жіночого одягу дизайнерка Anna October запустила у 2010 році. Основою колекцій стали силуетні сукні. Такий одяг дизайнери описують як «вигляд, готовий до побачення». Колекції можна придбати в 30 онлайн- й офлайн-магазинах в Україні та за кордоном.

   

Американський бренд J.Crew має широкий асортимент – чоловічий, жіночий, дитячий одяг, аксесуари й взуття, який описують як «сучасну класику з характером». Бренд заснували в 1947 році, тобто 76 років тому.

Обкладинка й фото: Cate Underwood