Шоурум Trip:Tych з нішевою парфумерією й прикрасами біля «Золотих воріт»
Шоурум українського нішевого парфумерного бренда Trip:Tych почав роботу на вулиці Олеся Гончара, неподалік від станції метро «Золоті ворота».
Перший офлайн-простір Trip:Tych у форматі попапу працював із квітня по жовтень у готелі Bursa на Подолі. Після цього досвіду вирішили відкрити постійний шоурум, де будуть представлені всі косметичні засоби й прикраси бренда, розповідає співзасновниця й креативна директорка бренда Анна Гончарова.
У приміщенні використали японські інтерʼєрні рішення: зонували простір ширмами, додали паперові світильники, ротанговий стіл і подушки для сидіння. Замість пластику використали метал і дерево, розповідають у команді.
Усі прикраси розмістили на чорному столі, який креативна директорка бренда розробила й фарбувала самостійно.
«Якщо уважно придивитися, стіл зроблений у формі букви Т, і для мене це дуже важлива деталь. Тепер частинка мого серця завжди знаходиться в Києві, на вулиці Гончара, 24», – відзначає Гончарова.
Із прикрас в асортименті бренда є чокери й браслети з латуні з покриттям позолотою або нікелем. Також представлені тверді парфуми-прикраси, їх продають у багаторазових флаконах із латуні та срібла з підвісками, які можна носити на шиї, руці чи навіть сумці (регулюються на три різні довжини).
Крім того, є парфумована лінія догляду, до якої входять гелі, лосьйони й туалетна вода.
Шоурум працює в усі дні тижня, крім понеділка.
Бренд нішевої парфумерії Trip:Tych випустив свій перший аромат із тріади – Nenuphar у 2021 році. Ми розповідали про нього тут.