Київський бренд Syndicate випустив осінню колекцію, присвячену грані між поколіннями
Київський бренд Syndicate випустив осінню колекцію.
«Її ідея – відсутність віку, вічна молодість, повага й сильний звʼязок між поколіннями», – пишуть у команді.
Під час створення бренд надихався модою Східної Європи 1980 років.


У колекції використана техніка upcycle: жилетки дропу створені з уже вживаних тканин.


Від «батьків» бренд взяв класичні силуети, які обʼєдналися з сучасним кроєм й оверсайз-формами від «молоді», каже дизайнерка Іра Василевська.

Перший дроп колекції складається з понад 20 одиниць. Класичні брюки широкого крою, подвійні сорочки й футболки з перекладами листівок із месенджерів.
«Листівки стали всім відомим способом комунікації між поколіннями та своєрідним їх обʼєднанням», – каже Іра Василевська.
Придбати колекцію можна на сайті.