«Нова пошта» презентувала лінійку одягу та аксесуарів, прибуток від продажу якої спрямують на посилення ППО.

До лінійки увійшли худі, дощовики, футболки, рюкзаки, поясні сумки, піни та патчі.

Речі створили у колаборації з українськими брендами One Face і Gud. Над розробленням дизайнів також працювали художник Нікіта Тітов, ілюстраторка Катерина Пілюшенко та дизайнер Артем Гусєв. 

Дощовик «Крила», створений у колаборації з One Face і Артемом Гусєвим. Вартість: 3500 грн

Поясна сумка від бренда Gud з пінами. Вартість: 1700 грн (сумка)

Загалом у межах проєкту компанія планує зібрати 330 мільйонів гривень на модернізації української ППО. Збір запустили разом із фондом «Повернись живим».

Речі можна придбати на сайті «Нової пошти». Список товарів оновлюватимуть. Так, найближчим часом планують додати до лінійки шопери та прикраси.

   

Лімітовану колекцію рюкзаків Empower Her Power для допомоги жінкам-військовим випустили бренд Have A Rest і Фонд Олени Пінчук. Більше про цю та інші колекції українських брендів, яким варто приділити час до Дня Незалежності, можна дізнатися у нашій підбірці.