Бренд Must Have випустив спеціальний дроп «Вдома» до Дня Києва.

Туди ввійшли футболки, бейсболки й шопери. На них зобразили каштани, рядок із пісні «Києве мій» і зелену літеру «М» як символ метро.

Зараз можна придбати речі білого, чорного й рожевого кольорів на сайті й у магазинах бренда.

За задумом, дроп має нагадувати про прогулянки Хрещатиком; містян, які постійно поспішають, і запах перепічки. «У якому б куточку планети ви не перебували, Київ завжди з вами», кажуть у Must Have. Команда бренда була змушена після початку повномасштабного вторгнення виїхати з Києва.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


На початку травня український бренд Must Have разом із благодійним фондом Deeds4kids випустили благодійний дроп із принтами малюнків українських підлітків, які були змушені залишити свої домівки через війну.

Також бренд Must Have уперше представив колекцію вишиванок влітку 2022-го. До лінійки ввійшли вишиті сорочки й сукні з льону. У березні 2023 року бренд оновив цю колекцію.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі