Японський бренд Uniqlo створив колекцію з українськими художницями
Японський бренд Uniqlo створив колекцію UTme з українськими художницями, які живуть у Берліні й належать до Ukrainian Cultural Community (UCC).
Це київська художниця Зіна Ісупова, яка фіксує предмети повсякденності; харківська художниця Viki Berg, яка спеціалізується на тафтингових килимах [тафтинг – набивання стібків на основу з тканини]; вулична художниця Ptashka Somari, яка шукає натхнення в постграфіті й ретрофутуризмі, й Анастасія Пасічник – керівниця Ukrainian Cultural Community.
Покупці можуть самостійно розробити дизайн речі, доповнивши її текстом, зображеннями, принтами чи наліпками просто в магазині. У колекції – футболки, шопери й лонгсліви.
Придбати речі можна в магазині Uniqlo в Берліні, за адресою Tauentzienstraße 7b/c.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Uniqlo (Unique Clothing Warehouse) — японська роздрібна мережа повсякденного одягу, яка належить японському холдингу Fast Retailing Co, що також володіє брендами: J Brand, Comptoir des Cotonniers, GU, Princesse tam.tam. і Theory.
Ukrainian Cultural Community (UCC) створили в Берліні у квітні 2022 року у відповідь на повномасштабну війну Росії проти України. Перші пів року проєкт існував як незалежна галерея й резиденція українських художників, а зараз позиціонує себе як «місток між митцями й інституціями».
Ком'юніті починали в приміщенні колишнього публічного будинку, який перетворили на простір для концертів, виставок, кінопоказів, ярмарків, майстер-класів. Ukrainian Cultural Community зібрала 60 тисяч євро пожертв для України й сім тисяч євро для постраждалих унаслідок землетрусу в Туреччині й Сирії.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі