Inditex замінить сигнальні мітки для одягу в магазинах на радіочастотні, щоб зменшити черги
У 2023 році компанія Inditex, що володіє, зокрема, брендами Zara, Bershka та Pull & Bear, планує замінити сигнальні мітки для одягу на радіочастотні, пише Reuters.
RFID-мітки будуть вшиті в одяг, відзначає видання. Мета таких змін – пришвидшити роботу кас самообслуговування, а також зменшити черги та натовпи в магазинах.
Дані на RFID-мітки заносять і зчитують за допомогою радіохвиль. Для роботи з такими мітками не потрібен безпосередній контакт або пряма видимість, радіус зчитування може становити до декількох десятків метрів.
Відмова від жорстких пластикових міток – не єдина зміна, яка очікує на Inditex у 2023 році. За стратегією очільниці Inditex Марти Ортеги, яка почала керувати компанією у 2021-му, мережі продовжать підвіщувати ціни та інвестувати у флагманські магазини на головних вулицях міст, закриваючи менші простори.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
До 24 лютого в Україні працювали 75 магазинів Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Oysho й Zara Home. З початку повномасштабного вторгнення ці магазини не працюють, але площі в ТРЦ за ними ще збережені.
У грудні 2022-го Inditex закрила магазин Zara на Хрещатику «через комерційні причини».
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі