Бренд Ksenia Schnaider випустив капсульну колекцію, що символізує творчість в умовах війни
Український бренд Ksenia Schnaider випустив капсульну колекцію, що символізує «творчість, яку обмежили».
«У процесі створення команда зіткнулася з новою реальністю, адже зйомки проходили в Києві, під час повітряних тривог і відключень електроенергії, у постійному страху за своє життя», – пояснює команда бренда.
Уже знайомі дизайни Ksenia Schnaider випустили в оновлених відтінках, також додали нові форми. До моделей джинсів Cowboy й Dua Lipa додали широку бахрому.
Найпопулярнішу модель бренда demi-denims, яка поєднує вузькі джинси й кюлоти, переробили в техніці печворк. Також до лінійки ввійшли топ і шорти.
Речі з колекції продаватимуть ексклюзивно на платформах європейського онлайн-ритейлера Zalando у 25 країнах.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Бренд Ksenia Schnaider виготовляє чоловічий і жіночий одяг, а також аксесуари з використанням перероблених матеріалів. Дизайнери бренда Ксенія й Антон Шнайдери, зокрема, створюють одяг із вінтажного деніму.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі