Київський бренд Oliz випустив хустину, присвячену борщу.

Хустину присвятили визнанню українського борщу нематеріальною культурною спадщиною ЮНЕСКО.

Бренд виготовляє хустки із натурального італійського шовку твіл, а принти наносять вручну.

«Це наш погляд на сучасний борщ з історико-культурної перспективи, це наша пропозиція роздивитись національну страву у фешн-проекції, як частину українських традицій та як невід’ємну складову нашого сьогодення. І в ділових центрах мегаполісів, і в провінціях всього світу українці готують борщ. Це ланка, що міцно пов’язує всіх нас, це майже магічна страва, яка допомагає зберігати бойовий дух. Це український дзен, а від сьогодні борщ стає й героєм стріт-стайлу та високої моди», – розповідає власниця бренду Христина Зборошенко.

Придбати хустку можна за посиланням.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


На початку липня борщ внесли до списку нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО.

Бренд OLIZ випустив колекцію футболок і хустинок до Дня Києва, а також за мотивами картин Марії Примаченко. Крім того, бренд створив хустину, присвячену фонтану-слонику.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі