Український бренд жіночого одягу Shypelyk випустив літню капсульну колекцію, присвячену жнивам.

«Важлива для нашої нації календарно-обрядова традиція збирання урожаю й життєстійкість українців у найскладніші періоди надихнули бренд не зупиняти роботу. Адже війна показала, що відкладати життя на завтра не можна. Потрібно святкувати будь-яку дрібну перемогу: чи то зібраний врожай, чи то новий день», – коментують автори колекції.

Бренд переосмислив українську сорочку й використав традиційні техніки плетіння й нанизування. До дропу ввійшли штани з в’язаним вручну кантиком і штани з мереживним подолом, хустинки з картузом; сукня з нанизаними бретелями та помпонами; сорочки з ластовицею за автентичним лекалом і формою та плахти, зшиті з вінтажних мереживних накидок, що використані повторно. Капсула також включає силянки з бісеру, стьобану вручну ковдру й «лакові та котонові свитки, як ті, що носили до церкви дівчата, але в новому прочитанні».

У Shypelyk кажуть, що це перша колекція з такою великою кількістю ручної роботи: «Усі речі ми шиємо на власному виробництві в Луцьку руками тих самих майстрів, які вчора відшивали партію військових форм».

Придбати речі з колекції можна тут.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Український бренд взуття й сумок Hvoya випустив колекцію в’язаного взуття ручної роботи Vyazani. Povyazani.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі