«Ми однієї крові». Випустили мерч, половину з продажу якого віддадуть на підтримку донорства
Волонтерська організація «Агенти крові», платформа «ДонорUA» та банк «ПУМБ» ініціювали соціальний проєкт «Ми однієї крові» та випустили мерч на підтримку донорства.
У колекцію ввійшли одяг та аксесуари. Це футболки, худі, бомбери, бананки, рюкзаки, шопери, рушники, шкарпетки, стікери-шеврони з ілюстраціями та мемами.
Мерч створювали українські бренди й ілюстратори. Серед брендів – Harvest, Twins Store, Seven mountains, Ohueno, Griffon Socks та «Авіація Галичини». Ілюстраторами стали Sandra Ruth, Anastreela, Maliunok і Катерина Пилюшенко.
Половину із зібраних коштів перерахують на закупівлю кровоспинних засобів для ЗСУ, на закриття потреб у донорській крові та доставку компонентів крові до гарячих точок.
«Зараз потреби в крові збільшилися, окрім того, не всі центри крові знаходяться в безпеці. Ми не тільки рекрутуємо донорів, а й допомагаємо в транспортуванні крові і її компонентів до гарячих точок. На нашій платформі зареєстровано понад 100 000 донорів. Але, за нормативами ВООЗ, цього недостатньо навіть в умовах мирного часу. Закликаємо небайдужих українців приєднатися до донорського руху, зареєструвавшись у системі «ДонорUA». Це допоможе швидше й ефективніше закривати потреби лікарень і госпіталів», – зазначає CEO «ДонорUA» Ірина Славінська-Ріцнер.
Українці, які стануть донорами, можуть отримати знижку 25% на мерч. Для цього треба зареєструватися на платформі «ДонорUA» й здати кров. Дізнатися більше можна за посиланням.
Мерч можна замовити з доставкою по всій Україні. Чи буде доступна міжнародна доставка, обіцяють повідомити згодом. Замовити мерч можна за посиланням.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Український бренд Syndicate разом з «Агентами крові» випустив лінійку футболок про донорство крові.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі