Український бренд One by One випустив нову капсулу, де поєднав етніку з лляними виробами
Український бренд One by One випустив нову капсулу, де поєднав етніку з лляними виробами, спортивними речима та прикрасами.

У капсулі поєднані кольори білого, блакитного, індиго й жовтого. З акцентів – вишивка. Деталі вишивки були обрані невипадково, і в них є окремий символізм, що виражає «генетичний код» кожного українця, а також віру в перемогу та любов до життя, каже команда бренда.

Мета капсули не лише розширити гардероб, а й допомогти країні – 30% від усього прибутку бренд передає на потреби ЗСУ.

Переглянути всю колекцію можна тут.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Український бренд ALCHEVSQUE випустив футболки, присвячені Алчевську, який окупований росією ще з 2014 року.
Український бренд JUL випустив літню колекцію. Акцентом дропу колекції стала оновлена модель майки-бестселера бренда з невеликою вишитою квіткою та в різних кольорах. Частину коштів із продажу кожної речі JUL передає на підтримку ЗСУ у фонд «Повернись живим».
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі