Український бренд Jul і Настя Івченко випустили зимовий дроп
Український масмаркет бренд жіночого одягу JUL разом з етнографічним візуальним щоденником Ukrainian Folks Насті Івченко випустили спільний зимовий дроп.


До колекції ввійшли шість речей у різних кольорових варіаціях і з різними написами: футболка, лонгслів, анорак, светр, кардиган і сумка.


У ній, як і в попередній колаборації, використали написи з українського фольклору: «Несе Галя воду» стала Galya Carries Water, «Чорнії брови, карії очі» – Black Brows, Brown Eyes, «Ніч яка місячна» – What a Moonlight Night, «Щедрик» – Shchedryk.
Колекція доступна з 18 листопада на сайті бренда.
Jul – український масмаркет-бренд жіночого одягу. Він випускає дві колекції на рік, робить сезонні та тематичні дропи, а також має постійну лінійку виробів із кашеміру та трикотажу.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі