Український бренд випустив колекцію одягу із закинутими будівлями Києва
Бренд Touchof і проєкт «Мапа Реновації» випустили колекцію kyїv[re]novation, присвячену закинутим будівлям Києва.
До лімітованої лінійки ввійшли бавовняні унісекс-футболки та різнокольорові upcycle-шорти з вінтажного вельвету та деніму. На футболках зображені 6 закинутих будинків Києва та їхній стан.
«Через застосування апсайклінгу ми хочемо донести ідею перевикористання як одягу, так і закинутих будівель. Ця колекція про відповідальне ставлення до середовища, де ми живемо, до міста з його історією, і довкілля», – розповідають автори колаборації.
Одяг можна купити на сайті Touchof і на Instagram-сторінці бренда.
Touchof – український бренд одягу, у колекціях якого йдеться про історію міст, локації й урбаністичні течії.
«Мапа Реновації» – проєкт, учасники якого досліджують закинуті будівлі міст, поширюють ідеї збереження, реставрації й реновації архітектурної спадщини.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Фото: Touchof