Компанія LVMH запустила платформу для продажу невикористаних тканин і шкіри з будинків моди
Французька компанія Louis Vuitton Moët Hennessy запустила платформу Nona Source, на якій продаватиме залишки тканин і шкіри, повідомляє Vogue Business.
На онлайн-платформі матеріали, які не використали модні будинки: Louis Vuitton, Christian Dior, Fendi, Givenchy, Marc Jacobs, Celine і Loewe.
«Я бачив, як на складах множилися «мертві» тканини. Я подумав: з одного боку, є молоді дизайнери, які шукають красиві тканини для створення своїх колекцій, а з іншого боку, будинки моди зберігають матеріали, які більше ніколи не використають. Тоді я почав думати, що з цим робити», – розповідає один із засновників проєкту Ромен Брабо, який раніше займався закупівлею матеріалів для Givenchy.
Тканини продаватимуть зі знижкою у 60–70% відсотків. Поки що лише один бренд надав залишки своїх матеріалів, але на платформі вже є близько 500 позицій – 100 тисяч метрів тканин і тисяча метрів шкіри.
Наразі замовити товари на платформі можуть лише жителі ЄС і Великої Британії, але з часом Nona Source планує розширити доставку на весь світ.
Louis Vuitton купив ювелірний бренд Tiffany.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Обкладинка: скриншот із відео LVMH