В Україні з’явився новий бренд взуття та сумок Melly з середнім чеком 2000 гривень
Український fashion-холдинг Kacho Group створив бренд взуття та сумок Melly з середнім чеком 2000 гривень.
До холдингу Kacho Group уже входить один бренд взуття та сумок Kachorovska. Причиною створення ще одного бренда називають розширення аудиторії.
Взуття та сумки Melly створюють для дівчат «романтичних, відкритих до подорожей, пригод і модних експериментів».
Модельний ряд включає босоніжки, сандалі, сабо, мюлі, лофери, човганці та слінґбеки.
У виробництві продуктів Melly використовують шкіру, текстиль, нейлон, фурнітуру, колодки.
«Нижча, як порівняти з Kachorovska, ціна за пару взуття Melly досягається завдяки іншим технологічним рішенням. Водночас якість продукту залишається на тому ж рівні», – пояснюють у Kacho Group.
Купити продукти Melly наразі можна через Instagram і на rozetka.com.ua, згодом планують відкрити свій онлайн-магазин. У травні Kacho Group відкриє власний пункт самовивозу товарів із примірочними.
Український бренд Kachorovska трансформувався у fashion-холдинг Kacho Group у січні 2021 року. Цьогоріч ще обіцяють запустити нову лінійку одягу.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Фото: Kacho Group