Zara закриває молодіжну лінійку одягу TRF
Іспанський бренд Zara відмовився від молодіжної лінії та прибрав розділ TRF (Trafaluc) з платформи та мобільного додатку, повідомляє Fashion Network.
Категорія одягу Trafaluc охоплювала речі для молоді та більш доступні варіанти бренду. Розділ видалили кілька місяців тому.
Окрім цього, Zara розширили колекцію у стилі мілітарі SRPLS, збільшили лінію ароматів, які марка випускає спільно з Jo Malone. Також бренд планує додати розділ Zara Home на сайт.
Бренд Zara, який належить компанії Inditex, у 2019 році збільшила продаж продукції на 7,5% до 19,82 мільярда євро завдяки онлайн-продажу.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Обкладинка: Zara