Колаборація художниці Маші Реви та Гешефт Garage Sale: кошти підуть на благодійність
Фестиваль Гешефт Garage Sale у колаборації з художницею Машою Ревою і сценаристкою Ніною Дмитрієвою створили колекцію речей, щоб привернути увагу до боротьби з раком молочної залози.
На речах зображена оголена жіноча фігура з руками біля грудей. Головне гасло проекту – «Не проґав перший дзвінок».
Вартість футболок і круглої сумки – 500 гривень, значка – 150 гривень, стікерів – 40 гривень, листівок – 20 гривень.
Речі можна придбати на весняному Гешефті 4-5 травня в Зеленому театрі в Одесі чи на сайті фестивалю.
Зібрані кошти будуть спрямовані у благодійний фонд «Квітна» на новітнє обладнання до Національного інституту раку.
Підпишись на Telegram-канал Kyiv Looks про українські бренди
Фото: Гешефт Garage Sale