26 вересня в Парижі відкрили поп-ап-простір з капсульною колекцією бренду Courregès під назвою Fin de Plastique – «Кінець пластику», пише Vogue.

До колекції увійшли речі з нової осінньо-зимової колекції та з архівів марки. На багатьох з них надруковані зображення пластикових пакетів з логотипом французького дому моди.

«Кращий світ і майбутнє не настануть, якщо ми не почнемо зараз діяти, – розповіла креативна директорка Courregès Іоланда Зобель. – Ми всі несемо відповідальність за це. Я відповідальна за мій офіс, моє повсякденне життя і мою роботу».

Дизайнерка зізналася, що дуже любить вініл – матеріал, який став знаковим для бренду і який її дуже надихає, але «не можна почати щось нове, не попрощавшись із чимось старим».


 Іоланда Зобель очолила Courregès у лютому 2018 року. До цього вона працювала в Jil Sander, Acne Studios і Giorgio Armani.