The New York Times пише про український бренд Ksenia Schnaider.

Бренд потрапив до підбірки з 4 виробників дизайнерського одягу, які створюють джинси з повторно використаного матеріалу.

«Коли я росла, у нас вдома була лише одна пара джинсів. Мої мама і тато одягали їх по черзі. Вони ділилися ними. Це було щось, ніби мати хутряну шубу чи щось таке», – пригадує дизанерка у коментарі NYT.


Ксенія та Антон Шнайдер з 2015 року створюють нові речі з вінтажного деніму та спортивних костюмів. Після прання та сушки дизайнери перекроюють старі джинси у нові форми – штани, куртки, пальта, топи.

У липні 2018-го про бренд писав американський Forbes.

Речі від Ksenia Schnaider можна придбати у магазинах Європи, США та Азії: Moda Operandi, Selfridges, Zalando, Shopbop, Isetan.

21 серпня бренд відкрив свій перший міні-корнер у Києві – на третьому поверсі ЦУМу.