Puma випускає кросівки з веселковими прапорами
Puma та Polaroid випустили дві моделі кросівок. Колекція присвячена культурі миттєвої фотографії.
У двох нових моделей нанесене лого компанії Polaroid і традиційна для бренду фототехніки різнокольорова графіка.
Підошву також виготовили у веселкових кольорах.
Лімітований реліз анонсували на 31 серпня. У більшій кількості магазинів кросівки з’являться 8 вересня, пише Highsnobiety.
Ціна на моделі RS-100 стартуватиме зі 100 доларів, на RS-0 – 120 доларів.
Підпишись на Telegram-канал про стиль KYIV LOOKS
Спортивний бренд Puma та дизайнерська лабораторія Массачусетського технологічного інституту (MIT Design Lab) розробляють взуття з живими бактеріями, яке дихає та адаптується під біологічні особливості людини.