Forbes написав про український бренд Ksenia Schnaider
Американський Forbes написав про український бренд Ksenia Schnaider. Серед іншого видання відзначає марку за пропаганду так званої свідомої моди – відповідального ставлення модної індустрії до довкілля.

«Ми єдиний модний бренд зі Східної Європи, який виступає за свідому моду протягом останніх трьох років. Як для дизайнерки, для мене важливо створити одяг не тільки з використанням органічних і старих матеріалів, а й зробити його трендовим. Оскільки люди, особливо пострадянського покоління, все ще не купують щось лише тому, що це добре для планети. Вони хочуть те, що, на їхню думку, круто, і що змушує виглядати добре», – цитує Ксенію видання.
Ксенія та Антон Шнайдер з 2015 року створюють нові речі з вінтажного деніму та спортивних костюмів. Після ретельного прання та сушки дизайнери перекроюють старі джинси у нові форми. Зокрема, це штани, куртки, пальта, топи.

Підпишись на Telegram-канал про стиль KYIV LOOKS
«Потрібні три пари старих джинсів, щоб зібрати одну пару demi-denims. А для переробленого пальто – близько п’яти пар. Протягом місяця Ксенія Шнайдер переробляє до 700 пар джинсів», – йдеться у матеріалі.
Модель demi-denims стала популярною у світі – про ці джинси писала міжнародна модна преса, їх носили топові модні блогери та продавали світові онлайн-магазини. Вони досі лишаються гарячим трендом 2018 року, вважає Dazed Digital.
Речі від Ksenia Schnaider можна придбати у магазинах Європи, США та Азії: Moda Operandi, Selfridges, Zalando, Shopbop, Isetan.
Фото: Ksenia Schnaider