Forbes написав про український бренд Ksenia Schnaider
Американський Forbes написав про український бренд Ksenia Schnaider. Серед іншого видання відзначає марку за пропаганду так званої свідомої моди – відповідального ставлення модної індустрії до довкілля.
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/vnMSVZ9kFb47-ENfDno6hw-article.jpg)
«Ми єдиний модний бренд зі Східної Європи, який виступає за свідому моду протягом останніх трьох років. Як для дизайнерки, для мене важливо створити одяг не тільки з використанням органічних і старих матеріалів, а й зробити його трендовим. Оскільки люди, особливо пострадянського покоління, все ще не купують щось лише тому, що це добре для планети. Вони хочуть те, що, на їхню думку, круто, і що змушує виглядати добре», – цитує Ксенію видання.
Ксенія та Антон Шнайдер з 2015 року створюють нові речі з вінтажного деніму та спортивних костюмів. Після ретельного прання та сушки дизайнери перекроюють старі джинси у нові форми. Зокрема, це штани, куртки, пальта, топи.
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/LJg0jOFYKHdH5tLBimUhtg-article.jpg)
Підпишись на Telegram-канал про стиль KYIV LOOKS
«Потрібні три пари старих джинсів, щоб зібрати одну пару demi-denims. А для переробленого пальто – близько п’яти пар. Протягом місяця Ксенія Шнайдер переробляє до 700 пар джинсів», – йдеться у матеріалі.
Модель demi-denims стала популярною у світі – про ці джинси писала міжнародна модна преса, їх носили топові модні блогери та продавали світові онлайн-магазини. Вони досі лишаються гарячим трендом 2018 року, вважає Dazed Digital.
Речі від Ksenia Schnaider можна придбати у магазинах Європи, США та Азії: Moda Operandi, Selfridges, Zalando, Shopbop, Isetan.
Фото: Ksenia Schnaider
Коментарі
Підписатись