Tommy Hilfiger випускає колекцію одягу, яка монетизує час його носіння
Бренд Tommy Hilfiger анонсував колекцію «розумного» одягу XPLORE, яка перетворює час носіння на знижки в магазинах, пише Techcrunch.
Кожен предмет одягу оснащений спеціальним чипом, який стежить, як часто й довго людина носить одяг з брендом компанії.
За час носіння будуть нараховуватись бонуси або бали, які потім можна використати як знижку для придбання ексклюзивних товарів. Одяг під’єднується до смартфона, де і зберігається вся інформація.
Компанія також пропонує квести для своїх покупців. Наприклад, людина має дійти до певної точки на карті. Коли завдання виконано – користувач отримує додаткові бали.
До нової лінійки увійде жіночий та чоловічий одяг. У колекції є всі елементи гардероба: від штанів до сумок і кепок.
Обкладинка: Tommy Hilfiger