Lacoste замінять крокодила на фірмовому логотипі на зображення із напівзниклими видами тварин
Lacoste у співпраці з Міжнародним союзом охорони природи випускають лімітовану колекцію сорочок поло, на яких замість крокодила на логотипі будуть зображення десяти напівзниклих видів тварин. Про це пише Adweek.
Серед тварин: суматранський тигр, саола, східний чорний номаскус, бірманська кровельна черепаха і північні тонкотілі лемури.

Кількість поло відповідатиме кількості представників того чи іншого виду, які залишились у світі, зокрема сорочок із зображенням каліфорнійської морської свині буде усього 30.
Загальний обсяг нової колекції – 1 775 поло.
Lacoste у червні представила рекламний відеоролик, частина якого була знята на київській станції «Видубичі».
Фото: Lacoste