Helen Marlen Group відкрили в Києві монобрендовий бутик італійського бренду Santoni. В магазині представили класичні та кежуал лінійки взуття й аксесуарів для чоловіків та жінок.

Інтер’єри Santoni по всьому світу мають ідентичний вигляд: дизайн-проект магазинів Santoni свого часу розробила архітекторка Патрісія Уркіола. Головні кольори в оформленні бутиків – глибокий коричневий, жовтий, помаранчевий і фісташковий.

«За свою кар’єру я вже відкрив 2 бутики Santoni – у Нью-Йорку та Маямі, тому можу з упевненістю сказати, що київський магазин значно успішніший у реалізації дизайн-проекту. Те, що недавно було всього лише кресленнями, вже сьогодні – повноцінний магазин. Це ще раз доводить високий рівень наших фахівців», – розповідає Ріккардо Кашаніні, виконавчий віце-президент Helen Marlen Group.

Марку Santoni заснував у 1975 році Андреа Сантоні, вона завоювала популярність своїми класичними моделями чоловічого взуття, створеними в найкращих італійських традиціях. Уся шкіра проходить перевірку на придатність в італійській лабораторії бренду.

Майстри Santoni використовують 3D-технологію фарбування шкіри – протягом трьох годин кожну пару взуття шар за шаром покривають фарбою, доки колір не набуде глибини й об’єму. Також бренд розробив і запатентував власну технологію зістарювання шкіри, що дає змогу створювати неповторні дизайни. Сьогодні магазини Santoni відкрито у США, Італії, Франції, Швейцарії, Гонконгу, ОАЕ, а бізнесом керує син Андреа, Джузеппе Сантоні.

Адреса магазину: вулиця Басейна, 6, ТЦ «Мандарин Плаза», 2-й поверх


Матеріал підготовлено за підтримки Helen Marlen Group