H&M запускає бренд «доступної розкоші» для мілленіалів
Шведська компанія H&M поповнює свою мережу брендів одягу новою маркою. На початку 2018 року вона відкриє бренд «доступної розкоші» для мілленіалів – Nyden.
Nyden очолить Оскар Олссон, який працює у H&M з 2013 року. Він керував роботою Лабораторії інновацій, яка використовувала соціологію, дослідження ринку та філософію, щоб спрогнозувати майбутнє моди та як люди здійснюватимуть покупки в найближчі роки. Nyden став результатом цих досліджень.
Над створенням колекцій Nyden працюватимуть не професійні дизайнери одягу, а «лідери молодіжних спільнот». Нині одяг створюють у співпраці зі шведською актрисою Нумі Рапас і тату-художником Doctor Woo.
Бренд не збирається наслідувати модні тренди та працювати згідно з традиційним календарем тижнів моди, він випускатиме лімітовані дропи. Ціни різнитимуться залежно від продукту.
Речі від Nyden продаватимуть в онлай-крамниці та на популярних серед мілленіалів івентах.