Український бренд Riot Division за добу зібрав необхідну суму Kickstarter
Проект куртки City Jacket від українського бренду чоловічого одягу Riot Division зібрав необхідну суму – 20 000 доларів – на Kickstarter за добу.

City Jacket від Riot Division на Kickstarter
Проект куртки-трансформера Riot Division запустили на краудфандинговій платформі 26 вересня. Після старту український бренд оголосив 50% знижки протягом першої доби кампанії.
Станом на 27 вересня, 162 користувачів профінансували проект на 21 235 доларів, що більше заявленої суми проекту – 20 000 доларів.


RIOT DIVISION – український бренд чоловічого функціонального одягу. Дизайнер – Олег Мороз. Асортимент марки складається з одягу для чоловіків: курток, футболок, сорочок, брюк, шортів і кросівок. Більшість виробів – «трансформери».
Одяг шиють на фабриці в Україні з використанням технологічних тканин, наприклад, світловідбиваючої або TYVEK – тканини, що схожа на папір за фактурою.