Бунтарський дроп German Apparel, нотки наївності в back-to-school-образах від Alice K, присвята творчості сучасних художників у Rito, Poustovit і багато іншого. 

Зібрали 13 нових колекцій від українських брендів, у яких зустрічати прохолоду буде приємніше. У сезонних дропах бренди зосередилися на простому крої, натуральних матеріалах і затишку. Колірна палітра більшою мірою приглушена, але, звісно, не обійшлося без рожевого.

Delegan Clothes

Осінньо-зимова колекція бренда присвячена жіночій силі та підтримці жіночої спільноти. Бренд використовує природні тканини й автентичні техніки вишивки. Провідні кольори колекції – темний шоколадний, чорний і молочний. Вишита троянда, яку можна помітити на тренчі, спідниці, піджаку й куртці, за словами креативної директорки бренда, символізує віру в те, що разом жінки можуть подолати все. У стилістиці бренд об’єднує минуле із сучасністю таі створює своєрідний місток між поколіннями.

Подивитися колекцію 

German Apparel

Осіння колекція бренда Love & Anarchy пропонує починати сезон із виклику та бунту проти стереотипів. Колекція поєднує естетику панку, гранжу та трохи гламуру. Команда коментує, що так вони хотіли дати можливість змішувати стилі та створювати свій власний неповторний образ кожній і кожному. У колекції комфортні речі вільного фасону: картаті оверсайз-сорочки, вигорілі худі, обʼємні вʼязані светри з мериносової вовни, широкі джинси, жилети з біопухом та оновлені моделі лайнерів. 

Подивитись колекцію 

Poustovit

У колекції FW23/24 Лілія Пустовіт продовжує переосмислювати українську культурну спадщину. Цього разу дизайнерка надихнулася мистецькими практиками закарпатських художників Йосипа Бокшая й Андрія Коцки. Так на сукнях і сорочках з'явилися барвисті принти з квітами. Також для колекції майстри Poustovit зв'язали квіти вручну та оздобили ними сукні, топи, комірці й аксесуари. У колекції понад два десятки суконь для будь-якого осіннього приводу.

Подивитись колекцію

Sayya

Цієї осені бренд Sayya та його дизайнерка Люба Макаренко черпає натхнення у стилі 1990-х і 2000-х. До колекції ввійшли яскраві, але вишукані речі. Дизайнерка зазначає, що бренд подорослішав: став сексуальнішим і більш драйвовим. У колекції можна знайти в’язані топи, боді з деніму, сукні, піджаки, сорочки, а також трендові чоботи-козаки. Матеріали, використані в колекції: вовна, денім, екошкіра та перероблені матеріали.

Подивитись колекцію 

Alice K

Бренд подивився на осінню колекцію крізь призму меланхолії на повернення до школи. Пропонують різні формули naivecore-луків, включно з уніформою на кожен день – чорні штани та легку майку з акцентним лого чи сатинові штани в молочному кольорі поєднані з корсетом із ручною вишивкою. Для прохолодних днів до образу можна додати довгі рукави чи білу сорочку, а доповнювати образ радять наївними гольфами з візерунками. 

Подивитися колекцію

Skripka

Бренд комфортного одягу в осінньому сезоні зосередився на моделях вільного крою та м’яких тканинах, у яких можна відчути себе наче вдома під ковдрою. До колекції ввійшли чоловічі та жіночі моделі одягу. Серед них – куртка-сорочка, футболки, картаті сорочки, спідниці-карго та штани. Для чоловіків також є футболки-поло.

Подивитися колекцію 

Rito

Бренд дизайнерського трикотажу назвав осінню колекцію «Метафізика чистого кольору». Торік бренд присвятив капсулу Марії Примаченко, цьогоріч – творчості одного з найвідоміших українських художників сучасності Анатолія Криволапа. Прості форми та фірмове поєднання синього та червоного знайшли своє відображення в трикотажних штанних костюмах і сукнях, затишних кардиганах і жилетках, пальто та светрах із пряжі мериноса. Акцентний елемент колекції – светр, у якому завдяки складній техніці в’язки кобальтовий синій плавно переходить у багряний – це посилання на відому роботу Криволапа «Степ».

Подивитися колекцію

O.Taje

Бренд зібрав капсульний гардероб на осінь. Серед знакових речей джемпер-поло в рубчик, мініспідниці класичного крою, штани та м’які спортивні костюми: легінси, штани, топи та худі. Дизайнери бренда коментують, що осіння капсула – про свободу та впевненість і закликають експериментувати зі стилем.

Подивитися колекцію

L’eskizzo

Осінню колекцію бренд будує навколо двох протилежних, але нерозривних елементів життя: інтенсивності великого міста та гармонії природи. Символом колекції став вузол. У колекції The Knot варто шукати костюми, жакети та спідниці, що ніби зав’язані на вузол. А також сорочки, пальта, ремені та краватки, зокрема й леопардову. Команда бренда називає колекцію «уніформою» жительки мегаполіса.

Подивитися колекцію

Masculine Femone 

Це нова назва бренда Mogozine. В осінньому дропі бренд хоче руйнувати стереотипи та соціальні установки, нав’язані суспільством. Ціль колекції – продемонструвати, що люди можуть бути абсолютно різними. У колекції можна знайти шкіряні бомбери, тренчі, сорочки, спідниці з плащової тканини та джинси. 

Подивитися колекцію

Lika

Це перша колекція нового українського бренда, що спеціалізується на одязі зі шкіри. У колекції поєднується естетика гранжу та гламуру. Тут шкіряні сукні та штани відвертих силуетів.

Подивитися колекцію

Diadia

В осінній колекції бренда – теплий трикотаж і верхній одяг, щоби зустрічати прохолоду та дощі в місті. Бренд пропонує робити це в затишних сукнях і спідницях різної довжини та класичних костюмах-трійках, які пропонують комбінувати з базовим трикотажем. З верхнього одягу в осінній колекції можна знайти тренчі в декількох відтінках і стьобані оверсайз-куртки.

Подивитися колекцію

Marsego

В осінньому дропі бренд представив сучасне бачення твіду. З матеріалу, який раніше використовували винятково для чоловічого одягу, створили жіночі жакети: укорочений із бахромою й оверсайз із фігурними лацканами та накладними кишенями. Також до колекції ввійшла приталена сукня та міні на запах. 

Подивитися колекцію

обкладинка: Rito