Гід5 українських брендів, які запустили 2021 року
Ресайкл-костюми, парфуми та в’язаний одяг
The Village Україна починає підбивати підсумки 2021 року, розповідаючи про бренди, які почали роботу цього року. Список невеликий, враховуючи складні умови, в яких ми опинилися через пандемію.
Buro26
Buro26 – бренд створили подружки Аня Матвіюк і Соня Суворова. Основне завдання бренда – призупинити тенденцію fast fashion і давати речам друге життя та сенс. Саме тому Buro26 створюють одяг із перероблених речей, а кожен виріб продають в одному екземплярі.
«Наш світ зараз переживає масштабну переоцінку цінностей у всіх сенсах. І зараз у нас є унікальна можливість виправити те, що було не так, і створити щось нове, більш значуще, що приноситиме користь. Есенціалізм та усвідомленість – нова реальність, яку ми хочемо транслювати. Ми за те, щоб усвідомленість була не тільки трендом, а і стилем нашого життя», – коментують засновниці.
Костюм – 6000 гривень
Ourselves
Літня колекція 2021 року нового бренда присвячена принцесі Діані. «Ми зобразили в одязі її пізній стиль, де вона – елегантна жінка, ікона стилю свого часу», – коментують дизайнери.
У колекції є декілька легендарних речей леді Ді, які у бренді лише трохи змінили.
Наприклад, у знаменитому червоному светрі Діани замінили овець на конячок з українського орнаменту.
Колекція представлена в чорно-білих кольорах, із яскравим елементом – червоним бавовняним светром для прохолодних вечорів.
Светр – 4500 гривень
Low Posh
Бренд жіночого одягу, заснований 2021 року Ланою Поліщук. Основним завданням бренда, за словами засновниці, була розробка функціонального гардероба, основою якого є сет – костюм із двох-трьох елементів для будь-яких випадків. У Low Posh переконані, що саме такі сети здатні спростити щоденний вибір луку.
«Ми за розумну моду, не створюємо великих стоків, не влаштовуємо великих сезонних розпродажів, відшиваємо більшість наших речей на замовлення. Нам важливо створити відчуття, що речі коштують насправді більше, ніж платить наш клієнт, тому якість і сервіс для нас понад усе», – коментує Лана.
Сукня – 3700 гривень
Trip: Tych
Trip: Tych – це новий київський бренд нішевої парфумерії, який запустила стилістка Анна Гончарова. Флакон парфумованої води Trip: Tych зроблений з авіаційного алюмінію – надміцного та надлегкого сплаву, створеного за технологією, яку застосовують для виробництва ювелірних прикрас.
Спочатку бренд представив парфуми, але згодом презентував гель для душу та крем для тіла.
Набір для догляду за руками та тілом – 1100 гривень
Hey Ya Sisters
Бренд Hey Ya Sisters запустили влітку 2021 року, розпочавши свою роботу з трикотажних виробів – велосипедок, топів і тенісних спідниць.
Літня колекція плавно перейшла в осінню капсулу, яку доповнили різномасними лонгслівами, кардиганами, светрами та жилетами. За словами засновників, бренд тримає курс на стиль контенту західноамериканських і європейських країн.
Светр – 1599 гривень