ГідЛітні оновлення: свіжі колекції від Act.1, Yastreb х Yakush, Knitel
Сукні, футболки, спідниці, сумки й аксесуари
Зібрали добірку українських брендів, які презентували нові літні колекції.
Knitel
Український бренд, що спеціалізується переважно на в’язаних виробах, вирішив розширити свій модельний ряд і представив нову капсулу спортивного одягу Knitel Nature. До колекції увійшли лаконічні костюми, шорти, худі та футболки з натуральної бавовни. Не забули й про аксесуари, випустивши кепку або шкарпетки з фірмовим логотипом бренда.
Моделі представлені в 5 кольорах: базовому чорному, сірому й бежевому, а також трендових зеленому та небесно-блакитному.
Бейсболка – 800 гривень
Yastreb х Yakush
Yastreb Jewelry разом із брендом Yakush створили капсулу прикрас Fragile з підвісками із переробленого скла. Нова серія прикрас – це срібні ланцюжки та браслети, які можна на свій смак доповнювати різнобарвними намистинами, створеними за муранською технологією з переробленого скла.
Браслет – 5 960 гривень
Keepstyle
Нова колекція Joyful присвячена яскравим літнім спогадам з дитинства. «Більшість із нас просто не дозволяють собі дуріти, виглядати нерозумно або смішно, але саме звернення до своєї внутрішньої дитини може дати величезний заряд енергії та внутрішньої цілісності», – пояснює засновниця бренда Лера Куткова.
Колекція складається з топів, різноманітних моделей шортів, легких сорочок, футболок, худі та світшотів.
Футболка – 749 гривень
Sayya
Український бренд Sayya представив дроп із дизайнів та принтів минулих сезонів. Нова колекція цього літа транслює ідею upcycling – вона повністю створена із принтованих тканин, що використовувались у попередніх сезонах. Наприклад, оверсайз-сорочка пошита з матеріалів SS’18, яка запам’яталася принтами фраз із пісень Мадонни та Девіда Бові. А нові шльопанці поєднали в собі дві колекції: «Пташку» та знаковий леопардовий принт бренда.
«Цей дроп став точкою перетину минулого й майбутнього: хіти попередніх колекцій і дистанційно створений лукбук. Ми розіслали наші речі інфлюенсерам і
попросили зробити фото, а потім з’єднали в лукбук, – розповідає дизайнерка
бренда Люба Макаренко.
Для цієї колекції були використані лише натуральні тканини: шовк, бавовна, денім і шкіра.
Панама – 2 090 гривень
Bagllet
Український бренд Bagllet представив нову варіацію однієї зі своїх найпопулярніших моделей сумок із лінійки Unique. «Сумка-трапеція вже давно є бестселером марки завдяки оптимальному розміру та трендовій формі. Це робить її відмінним повсякденним аксесуаром для життя в місті. Новий же варіант сумки – це її мініформа, яка ідеально підходить для літніх вечірок», – розповідають у бренді.
Модель виконана в п’яти кольорах: бежевому, бордовому, каштановому, оливковому та чорному.
Сумка – 1 999 гривень
IrAro
Літня колекція irAro пропонує моделі з натуральних тканин, що найбільше підходять для спекотного сезону. До колекції увійшли: лляні сукні довжини міді, трикотажні топи, шовкові шорти. Крім цього, лінійка доповнена сумками, створеними irAro в колаборації з українським брендом Vikele Studio.
Сумка – 6 500 гривень
Qviten'
Qviten’ – український бренд жіночого одягу з натуральних матеріалів,
заснований сестрами Світланою Соловйовою й Оксаною Дащенко у 2021 році. Вони створюють сукні, піджаки, сорочки, топи та шорти. Кожного квітня бренд презентуватиме нову колекцію одягу для весняно-літнього сезону, а між сезонами випускатиме лімітовані дропи та колаборації.
До нової колекції увійшли спідниці, сукні, жакети та шорти.
Спідниця – 2 900 гривень
Ourselves
Літня колекція 2021 року нового бренда присвячена принцесі Діані. «Ми зобразили в одязі її пізній стиль, де вона – елегантна жінка, ікона стилю свого часу», – коментують дизайнери.
У колекції є декілька легендарних речей леді Ді, які у бренді лише трохи змінили.
Наприклад, у знаменитому червоному светрі Діани замінили овець на конячок з українського орнаменту.
Колекція представлена в чорно-білих кольорах, із яскравим елементом – червоним бавовняним светром для прохолодних вечорів.
Сукня – 5 100 гривень
Act.1
Літня колекція від бренда повсякденного одягу названа на честь однойменної науково-фантастичної книги та фільму Contact.
«Під час карантинних днів як ніколи раніше людство відчувало потребу у спілкуванні. Ми соціальні істоти, завжди прагнемо до близькості, і як вид ми зараз шукаємо сусідів у Всесвіті. Такий меседж несе колекція», – розповідають у бренді.
У новій лінійці шукайте шорти, штани, футболки та куртки.
Шорти – 2 450 гривень