ГідНе лише вишиванка: 5 українських брендів, які створюють одяг в етнічному стилі
Vita Kin, Shkoura, Etnodim та інші
День вишиванки в Україні відзначають у третій четвер травня. The Village Україна зібрала українські бренди, які створюють не лише класичні сорочки, а й сукні, аксесуари й інший етнічний одяг.
Vita Kin
Засновниця бренда Віта Кін створила знамениті сукні-вишиванки, про які писали світові медіа. Бренд створили у 2014 році, а через рік The Wall Street Journal назвав його літні сукні найпопулярнішими сукнями року. Зараз сукні цього українського бренда продають на Net-a-Porter та інших відомих сайтах.
Скільки: 37 000 гривень
Shkoura
Це молодий український бренд, який виробляє одяг в етнічному стилі. Місія бренда – свідоме виробництво та сприяння раціональному споживанню. Уся продукція створюється без використання електроенергії й інших ресурсів, які можуть шкодити довкіллю.
Скільки: 5 600 гривень
Etnodim
Бренд етнічного одягу, який заснували у 2009 році. Концепція бренда – створювати простий і сучасний одяг у поєднанні з народними традиціями. Etnodim випускає колекції для дітей, чоловіків і жінок.
Скільки: 3 400 гривень
Varenyky Fashion
Varenyky Fashion – український бренд одягу, який поєднує сучасні тенденції та традиційний український одяг. Візерунки вишивки розроблені спільно з етнологами. «Одяг давно перестав бути лише тільки функціональним атрибутом. Те, як одягнений чоловік, завжди могло розповісти про його характер, настрій, плани на день. Філософія Varenyky Fashion проста – ми не тільки створюємо модний одяг, ми вкладаємо в неї особливий сенс, який містять обереги, вишиті на наших виробах. Так ми повертаємо вишивці її сакральний зміст – захист тіла й душі», – розповідають у бренді.
Скільки: 4 250 гривень
2Kolory
Бренд заснувала подружня пара у 2015 році, вони виробляють не лише одяг, а й аксесуари в етнічному стилі.
«Назва бренду походить від поєднання двох стихій, початку й кінця, жіночого та чоловічого, минулого й майбутнього, чорного й червоного – вічне протистояння протилежностей. Нашою місією є збереження багатовікових традицій предків і передання сакральних знань нашим дітям. Об'єднуючи традиції українського народу та світові тенденції, ми створюємо сучасний одяг із вишивкою й вишиванки, які хочеться носити на кожен день і на особливі події», – коментують засновники.
Скільки: 600 гривень
Обкладинка: Etnodim