ГідЛітні оновлення: свіжі колекції від українських брендів
Сукні, футболки, спідниці, взуття й капелюхи
На вулиці справжнє літо, тож час подбати про легкі сукні, футболки й аксесуари. Ми зібрали добірку українських брендів, які презентували нові літні колекції.
Daff
Нову лінійку представили з гаслом «welcome dear summer». Колекція складається здебільшого з базових моделей у нейтральних кольорах. За словами дизайнерки, усі моделі поза часом та віком і легко комбінуються між собою.
Ціна: 1 800 гривень
Katimo
У новій капсулі представлені вільні сукні з попліну з пишними рукавами, сукні-бюстьє в дусі романтики великого міста, спідниці й топи з натуральної бавовни, а також легкі плащі.
Ціна: 4 500 гривень
Act.1
Київський бренд представив нову літню колекцію. Лінійка включає куртки Duty Zip з фактурної бавовни з прихованими кишенями, штани Duty Unbound з регульованим подолом, шорти Polygon і футболки Monolith з брендингом. Уся колекція виконана в нейтральних кольорах: чорний, сірий і синій.
Ціна: 1 530 гривень
Ksenia Schnaider
Ksenia Schnaider презентувала нову літню колекцію. До лінійки ввійшли джинси, шорти-бермуди, топи та блейзери, а також лляні сорочки й сукні, котонові футболки та штани.
Крім цього, бренд долучився до утилізації використаних медичних масок і рукавичок. Для цього 40 доларів (1084 гривень) від покупки кожної речі з нової колекції перераховують «Україні без сміття».
Ціна: 8 600 гривень
Outfield
Outfield – це новий проєкт, який виробляє хай-тек сандалі від команди бренду Finch. Взуття бренду – це такий собі конструктор. Практично всі елементи сандалів можете налаштувати під свій тип стопи, замінити кольори, додати або оновити, використовуючи складові елементи новіших моделей. Нові знімні конструкції в подальшому можна буде докупити.
Пари зібрані вручну в Україні з гарантією 1 рік, протягом цього періоду можна розраховувати на безкоштовний ремонт.
Ціна: 4 500 гривень
Jul
Основу літнього дропу склали сукні з довжиною максі, міді й міні. Лляні, бавовняні та трикотажні, однотонні й з квітковими принтами, що нагадують українські поля влітку. Головна палітра колекції сформувалася навколо кольорів охри, теракотового, золотавого й різних відтінків брунатного: від солом‘яного до темно-шоколадного. За світлу палітру відповідають білий і небесно-блакитний.
У колекцію також увійшли бест-селери попереднього дропу JUL: майки, бюстьє, футболки без рукавів зі вставними плечиками в нових кольорах і чорна спідниця з трояндовим принтом.
Ціна: 1 999 гривень
Shmelevsky
Український бренд капелюхів ручної роботи представив літню колекцію солом'яних капелюхів різних форм.
Ціна: 3 700 гривень
Syndicate
Нова лінійка включає базові речі унісекс: світшоти, футболки, сорочки й штани.
Ціна: 2 250 гривень
Home Wings
Ксенія Шнайдер виступила співдизайнером колекції для бренду базового одягу Home Wings.
До колекції ввійшли сукні, джинси, сорочки й топи з легкого деніму. Усі речі універсальні: у суконь і топів вільний крій, а в штанів пояси на зручних гумках. У колекції використовувався тонкий і легкий денім, у якому буде комфортно в будь-яку літню погоду.
Ціна: 2 350 гривень
Oliz
Київський бренд OLIZ запустив проєкт для підтримки музеїв України під назвою «Музейний».
У межах цього проєкту в колаборації з музеєм Івана Гончара, Одеським художнім музеєм, Львівським історичним та іншими музеями були створені шовкові хустки із зображенням картин художників таких, як: Білокур, Куїнджі, Айвазовський, Ацманчук – а також із предметами експозицій, старими фотографіями Києва 19 століття та Львова.
20% коштів від продажу колекції будуть іти до фондів музеїв.
Ціна: від 2 500 гривень до 3 800 (залежить від розміру)
Обкладинка: Jul