Fashion Tech Summit відбудеться 1-2 вересня у ЦУМі. У межах події виступлять близько 50 спікерів, серед яких представники Snapchat, Pinterest, 500 Startups, McKinsey & Company, Стенфордського університету та українських компаній.

На одну з двох сцен у межах події – Success Story Stage – вхід буде вільний за попередньою реєстрацією. Модеруватиме її Максим Костецький – працював в команді організаторів Гогольfest, зараз займається проектами Brand Activate.

Доступ до Expert Stage відбуватиметься за раніше придбаними квитками і не буде доступний за реєстрацією. Модеруватиме дискусії тут Дарія Сипигіна, яка працювала в Mercedes-Benz Kiev Fashion Days, Vogue, L’Officiel, а також кілька років викладала українські студії в Пенсильванському державному університеті у США.

Разом з командою Fashion Tech Summit редакція The Village Україна підготувала гід лекціями, які варто відвідати.

Expert Stage


Gauthier Vasseur / Стенфордський університет


Коли: 1 вересня об 11:00

Хто: викладач Стенфордського університету, спеціаліст Data Science

Тема: «7 секретів того, як використовувати fashion data»


Лекція професора Стенфорду присвячена використанню data science з акцентом саме на індустрію моди, яка рухається в digital, нові бізнес-моделі й технології. Наприклад, залучення data science в роботі бренду є цінним інструментом для зростання.

Adrien Boyer / Pinterest


Коли: 1 вересня об 14:00

Хто: регіональний директор Pinterest

Тема: «Pinterest як візуальна пошукова система для фешн-індустрії»


Pinterest – зручний інструмент для представників креативної індустрії не лише у пошуку натхнення, а й у розумінні трендів. Безумовно, платформа має вплив на індустрію моди. Про майбутнє Pinterеst, його алгоритми та взаємодію з модою і розповість Едріан Бойер.

Александр Кучеров і Влад Василькевич / Snapchat


Коли: 1 вересня о 16:00

Хто: Олександр Кучеров – голова київського офісу Snap Inc, Влад Василькевич – продакшн-менеджер київського офісу Snap Inc

Тема: «Реклама за допомогою доповненої реальності. Як Snapchat залучив споживачів у рекламу по всьому світу


Додаток Snapchat не надто відомий пересічному українцю, але займає значну нішу на ринку Європи та США. Мало хто знає, що частина продакшину, а саме розробка легендарних лінз, здійснюється в українських офісах. Директор київського офісу та продакшн-менеджер не лише розкажуть про це, а й про рекламу за допомогою AR.

Павло Вржещ / Banda Agency


Коли: 1 вересня о 18:00

Хто: співзасновник і креативний директор Banda Agency

Тема: «Як креативність створює цінність?»


У 2018 році Banda Agency завоювала 7 нагород міжнародного конкурсу Red Dot Awards та привезла в Україну першого «Каннського лева» за дизайн. Саме тому Паша – співзасновник Banda Agency та Kyiv Academy of Media Arts – розповість на саміті про креативність і її цінність.

Antonio Achille / McKinsey & Company


Коли: 2 вересня об 11:00

Хто: старший партнер міланського офісу McKinsey & Company

Тема: «Ринок Luxury в епоху діджиталізації»


McKinsey & Company та аналітичне видання The Business of Fashion уже в традиційному партнерстві готують щорічний звіт State of Fashion, у якому аналізують основні зміни на ринку моди, а також визначають тенденції розвитку індустрії. Антоніо представить доповідь про стан і перспективи моди в 2018 році.

Costanza Lombardy / Browns


Коли: 2 вересня о 18:15

Хто: байєр Browns

Тема: «Різниця між поведінкою та запитами покупця онлайн та офлайн, як це впливає на роботу байєра та які поради можна дати дизайнерам»


Байєр британського ритейлера Browns розповість про те, як на роботу байєра впливає культура, як відрізняються запити покупців онлайн і офлайн та які висновки з цього можуть зробити дизайнери.

Success Stories Stage


Катерина Галич / 3DLook


Коли: 2 вересня о 14:15

Хто: ССО в стартапі 3DLOOK

Тема: «Your body is a new medium now! Перше рішення для виміру тіла мобільними пристроями»


Український стартап 3DLOOK розробляє технологію сканування і виміру тіла людини за допомогою смартфона. Основні напрямки роботи 3DLOOK зараз – рішення для ритейлу і фешн-індустрії. Катерина розкаже, як можна використовувати технологію виміру тіла.

Наталія Логвин / Kasta


Коли: 2 вересня 15:30

Хто: PR-директорка Kasta

Тема: «Агенти змін – шопінг майбутнього з Kasta»


Kasta – онлайн-ритейл-платформа у сфері моди, яка нещодавно переформатувалася у нову бізнес-модель і отримала нову стратегію розвитку. Це вплинуло на модний сегмент, представлений на сайті. Наталя Логвин поділиться досвідом цих нововведень.

Андрій Сорохан / WNISEF


Коли: 2 вересня о 13:15

Хто: Team Lead у u.ventures

Тема: Raising funds from early stage investors in Ukraine


Андрій Сорохан працює у венчурному підрозділі Western NIS Enterprise Fund. Він займається початковими етапами інвестицій фонду. Андрій поділиться досвідом та юридичною експертизою у підтримці стартапів на початкових етапах.

Оксана Нечипоренко / GoGlobal


Коли: 1 вересня о 16:15

Хто: директорка громадської організації Global Office

Тема: «Мода та благодійність в Україні»


Оксана з GoGlobal розповість, як це – поєднувати моду і благодійність в Україні.

Як приклад, у рамках саміту відбудеться благодійний Charity Pop up Store, кошти з якого передадуть GoGlobal для фінансування можливості учнів з усієї України вивчати іноземні мови з волонтерами з усього світу.

Фото: Fashion Tech Summit; обкладинка – Анна Шакун.