ГідPinterest, Snapchat і Стенфорд: 10 лекцій Fashion Tech Summit
Гід лекціями про доповнену реальність, data science та фешн-індустрію
Fashion Tech Summit відбудеться 1-2 вересня у ЦУМі. У межах події виступлять близько 50 спікерів, серед яких представники Snapchat, Pinterest, 500 Startups, McKinsey & Company, Стенфордського університету та українських компаній.
На одну з двох сцен у межах події – Success Story Stage – вхід буде вільний за попередньою реєстрацією. Модеруватиме її Максим Костецький – працював в команді організаторів Гогольfest, зараз займається проектами Brand Activate.
Доступ до Expert Stage відбуватиметься за раніше придбаними квитками і не буде доступний за реєстрацією. Модеруватиме дискусії тут Дарія Сипигіна, яка працювала в Mercedes-Benz Kiev Fashion Days, Vogue, L’Officiel, а також кілька років викладала українські студії в Пенсильванському державному університеті у США.
Разом з командою Fashion Tech Summit редакція The Village Україна підготувала гід лекціями, які варто відвідати.
Expert Stage
Gauthier Vasseur / Стенфордський університет
Коли: 1 вересня об 11:00
Хто: викладач Стенфордського університету, спеціаліст Data Science
Тема: «7 секретів того, як використовувати fashion data»
Лекція професора Стенфорду присвячена використанню data science з акцентом саме на індустрію моди, яка рухається в digital, нові бізнес-моделі й технології. Наприклад, залучення data science в роботі бренду є цінним інструментом для зростання.
Adrien Boyer / Pinterest
Коли: 1 вересня об 14:00
Хто: регіональний директор Pinterest
Тема: «Pinterest як візуальна пошукова система для фешн-індустрії»
Pinterest – зручний інструмент для представників креативної індустрії не лише у пошуку натхнення, а й у розумінні трендів. Безумовно, платформа має вплив на індустрію моди. Про майбутнє Pinterеst, його алгоритми та взаємодію з модою і розповість Едріан Бойер.
Александр Кучеров і Влад Василькевич / Snapchat
Коли: 1 вересня о 16:00
Хто: Олександр Кучеров – голова київського офісу Snap Inc, Влад Василькевич – продакшн-менеджер київського офісу Snap Inc
Тема: «Реклама за допомогою доповненої реальності. Як Snapchat залучив споживачів у рекламу по всьому світу
Додаток Snapchat не надто відомий пересічному українцю, але займає значну нішу на ринку Європи та США. Мало хто знає, що частина продакшину, а саме розробка легендарних лінз, здійснюється в українських офісах. Директор київського офісу та продакшн-менеджер не лише розкажуть про це, а й про рекламу за допомогою AR.
Павло Вржещ / Banda Agency
Коли: 1 вересня о 18:00
Хто: співзасновник і креативний директор Banda Agency
Тема: «Як креативність створює цінність?»
У 2018 році Banda Agency завоювала 7 нагород міжнародного конкурсу Red Dot Awards та привезла в Україну першого «Каннського лева» за дизайн. Саме тому Паша – співзасновник Banda Agency та Kyiv Academy of Media Arts – розповість на саміті про креативність і її цінність.
Antonio Achille / McKinsey & Company
Коли: 2 вересня об 11:00
Хто: старший партнер міланського офісу McKinsey & Company
Тема: «Ринок Luxury в епоху діджиталізації»
McKinsey & Company та аналітичне видання The Business of Fashion уже в традиційному партнерстві готують щорічний звіт State of Fashion, у якому аналізують основні зміни на ринку моди, а також визначають тенденції розвитку індустрії. Антоніо представить доповідь про стан і перспективи моди в 2018 році.
Costanza Lombardy / Browns
Коли: 2 вересня о 18:15
Хто: байєр Browns
Тема: «Різниця між поведінкою та запитами покупця онлайн та офлайн, як це впливає на роботу байєра та які поради можна дати дизайнерам»
Байєр британського ритейлера Browns розповість про те, як на роботу байєра впливає культура, як відрізняються запити покупців онлайн і офлайн та які висновки з цього можуть зробити дизайнери.
Success Stories Stage
Катерина Галич / 3DLook
Коли: 2 вересня о 14:15
Хто: ССО в стартапі 3DLOOK
Тема: «Your body is a new medium now! Перше рішення для виміру тіла мобільними пристроями»
Український стартап 3DLOOK розробляє технологію сканування і виміру тіла людини за допомогою смартфона. Основні напрямки роботи 3DLOOK зараз – рішення для ритейлу і фешн-індустрії. Катерина розкаже, як можна використовувати технологію виміру тіла.
Наталія Логвин / Kasta
Коли: 2 вересня 15:30
Хто: PR-директорка Kasta
Тема: «Агенти змін – шопінг майбутнього з Kasta»
Kasta – онлайн-ритейл-платформа у сфері моди, яка нещодавно переформатувалася у нову бізнес-модель і отримала нову стратегію розвитку. Це вплинуло на модний сегмент, представлений на сайті. Наталя Логвин поділиться досвідом цих нововведень.
Андрій Сорохан / WNISEF
Коли: 2 вересня о 13:15
Хто: Team Lead у u.ventures
Тема: Raising funds from early stage investors in Ukraine
Андрій Сорохан працює у венчурному підрозділі Western NIS Enterprise Fund. Він займається початковими етапами інвестицій фонду. Андрій поділиться досвідом та юридичною експертизою у підтримці стартапів на початкових етапах.
Оксана Нечипоренко / GoGlobal
Коли: 1 вересня о 16:15
Хто: директорка громадської організації Global Office
Тема: «Мода та благодійність в Україні»
Оксана з GoGlobal розповість, як це – поєднувати моду і благодійність в Україні.
Як приклад, у рамках саміту відбудеться благодійний Charity Pop up Store, кошти з якого передадуть GoGlobal для фінансування можливості учнів з усієї України вивчати іноземні мови з волонтерами з усього світу.
Фото: Fashion Tech Summit; обкладинка – Анна Шакун.