ГідЩо змінить відкриття першого H&M в Україні
Про прихід ще не представлених в Україні брендів, вплив на мас-маркет і смаки покупців
![Що змінить відкриття першого H&M в Україні — Гід. The Village Україна](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post-cover/DC-xx4C4uo3x9sO_ZyZbQQ-default.png)
18 серпня в Україні відкриють перший магазин шведського бренду H&M. The Village Україна запитує експертів, чи вплине це на прихід нових брендів, український мас-маркет і смаки масової аудиторії.
Підпишись на Telegram-канал про стиль KYIV LOOKS
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/am7f2kFOaeqdCLpjZpCltQ-article.png)
Євгенія Cкварська
стилістка
Відкриття H&M – це культурний і бізнесовий маркер. Я чекаю на всі світові бренди, які роблять якісні речі дешево. Україна має бути не тільки країною, де вони продаються, а й країною, всередині якої вони конкурують між собою та з українськими брендами. Це піде всім на користь.
Сподіваюся, що магазинів H&M ставатиме більше – для Європи це базові речі. Стильний одяг має бути доступним. H&M завжди привертав увагу людей, які цікавляться модою. Величезний вибір, постійне оновлення колекцій. Я впевнена, що колаборації з відомими марками та лінія Conscious стануть популярними серед киян.
В Україні мало брендів мас-маркету. H&M створює конкуренцію – модністю та ціною, тому іншим треба вчитися робити якісно та дешевше за популярні бренди. Хочеться купувати українські речі не тільки тому, що вони українські.
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/d3PTld_ElX9znTH3_P6D4Q-article.png)
Катерина Махнівська
дизайнерка та співзасновниця українського бренду Nuances
Естетика H&M не дуже відрізняється від уже представлених в Україні Mango чи Reserved. Крім базових лінійок, у H&M є лінійка колаборацій – вона більш цікава тим, хто стежить за трендами та новинками.
Про зміни у смаках масової аудиторії говорити ще зарано. Більшість населення не вдягається в брендах, подібних до H&M. В Європі у великих містах магазин H&M не один на все місто і це не просто так. А тому, що є попит населення.
Якщо розглядати прихід H&M з погляду розвитку економіки (створення нових робочих місць і т. д.) і покращення інвестиційної привабливості країни, то вихід нових компаній – завжди позитивно. Наявність вибору базових речей для покупця – теж добре.
З іншого боку, наша марка за свідоме споживання, що в умовах перенасиченості ринку товарами невисокої якості є надзвичайно важливим. З кожним днем цей тренд підтримують навіть ті, хто вчора був прихильником fast fashion. Сподіваюся, що ця тенденція матиме вплив на великі корпорації і вони враховуватимуть це у формуванні стратегії.
У H&M багато напрямків і поки невідомо, наскільки широко вони будуть представлені в Україні. У кожного з них є конкуренти – українські марки. Водночас є бренди, яким H&M не конкурент зовсім.
Для українських марок прихід H&M – це можливість показати ще більше свою ідентичність і те, чому вони відрізняються. Але здебільшого це вплине на ті бренди, у яких покупець дуже чутливий до ціни й обирає продукт за цим критерієм. Однак зараз говорити рано, краще десь за рік.
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/VoiHG_UdgOykhVr_3-f2ew-article.png)
Вікторія Орел
баєрка жіночого департаменту The Icon Concept Store
H&M в Україні охопить дуже велику частину аудиторії – як тих, хто любить одягатися просто і доступно, так і тих, хто шукає можливість і способи для самовираження за допомогою одягу. Люди стежать за тенденціями, постійно хочуть урізноманітнити свій гардероб, вчаться поєднувати непоєднуване та міксувати одяг категорії люкс з речами та аксесуарами більш демократичних марок. Тому, на мій погляд, прихід на ринок H&M тільки розширить можливості, що є вагомим плюсом.
Відкриття H&M є важливим кроком уперед. Лідери міжнародних мереж бачать потенціал в українському покупцеві й розглядають Україну як потенційну країну для інвестицій. Прихід великої роздрібної мережі дає надію на відкриття інших відомих марок, що входять у корпорацію, та показує приклад довіри до українського ринку.
Коментарі
Підписатись