Підсумки року 202012 б’юті-брендів, які з’явилися в Україні 2020 року
Австралійська, сінгапурська та ізраїльська косметика
Розповідаємо про бренди декоративної косметики, догляду й парфумерії, які тепер можна офіційно придбати в українських магазинах.
Aesop
Косметика австралійського бренда має впізнаваний «аптечний» дизайн: ви точно бачили пляшечки з їхнім гелем для рук в європейських кав’ярнях. Не менш фотогенічні й бутики Aesop: сеульський торік отримав Red Dot, а над дизайном римського працював Лука Гуаданьїно – режисер «Назви мене своїм іменем».
В Україні косметика Aesop офіційно представлена в мережі Aromateque. Це догляд за тілом, обличчям і волоссям, аромати й засоби гігієни на кшталт зубної пасти й антисептика.
В основі формул Aesop – компоненти рослинного походження, зокрема, ефірні олії. Останні надають гелям і кремам виразний аромат – деревний, цитрусовий або трав’яний. Уся продукція бренда веганська й має cruelty-free статус, засвідчений сертифікатом Leaping Bunny.
Що спробувати:
Зволожувальний бальзам для тіла Aesop Rind Concentrate Body Balm
Ціна – від 1 155 гривень за 120 мл
Тонік для всіх типів шкіри Aesop Bitter Orange Astringent Toner
Ціна – від 1 117 гривень за 100 мл
Де купувати: у бутиках та інтернет-магазині Aromateque Concept Store
Kevin.Murphy
Кевін Мерфі – відомий австралійський hair-стиліст, який співпрацював із Vogue Australia та іншими глянцевими виданнями. Його вважають одним з авторів тренду на «пляжну» укладку: хвилясте, ніби засолене морем, волосся.
Із продукцією Kevin.Murphy працюють популярні київські салони – G.Bar, Hairhouse та студія Максима Кулікова. У пастельних пляшечках – засоби для стайлінгу, догляду за волоссям і шкірою голови з вітамінами та амінокислотами. Серед бестселерів бренда – тонувальні шампуні, бальзами й маски для фарбованого волосся. Також пропонують незмивні кондиціонери, текстурувальні спреї та пасти.
Продукти Kevin.Murphy не містять сульфатів і парабенів і не підлягають тестуванню на тваринах. Минулого року частину паковання почали виготовляти з переробленого пластику, виловленого з океану.
Що спробувати:
Де купувати: на сайті дистриб’ютора та в партнерських салонах
Tealogy
Якщо ви поглянете на список інгредієнтів улюбленого крему чи гелю для вмивання, то, найімовірніше, на першому місці побачите воду. В італійського бренда Tealogy інша стратегія: замість води вони використовують настої різних видів чаю, багатого на антиоксиданти. Випускають, серед іншого, креми з настоєм білого чаю, маски з матча та скраби на основі зеленого чаю.
Усі продукти Tealogy виробляють в Італії. У складі немає парабенів, синтетичних барвників, сульфатів і мінеральної олії. Продукція сертифікована як веганська та cruelty-free.
Що спробувати:
Ціна – 394 гривні зі знижкою
Ціна – 945 гривень зі знижкою
Де купувати: у мережі та інтернет-магазині «Бомонд»
Grown Alchemist
Органічний бренд Grown Alchemist пропагує «холістично-науковий» підхід: його засновники, брати М’юджиси, вивчають механізми старіння шкіри в контексті роботи всього організму.
Сповільнювати процес старіння австралійці пропонують комплексно: зсередини (за допомогою власних БАДів) та зовні, косметикою з антиоксидантами та пептидами рослинного походження.
Що спробувати:
Відлущувальний засіб для обличчя Grown Alchemist Polishing Facial Exfoliant
Ціна – 1 568 гривень
Зволожувальний крем з anti-age дією Grown Alchemist Age-Repair Moisturiser
Ціна – 680 гривень за мініверсію, 2 720 гривень за повну
Де купувати: у бутиках та інтернет-магазині Aromateque Concept Store
Studio10
Макіяж для зрілої шкіри має свою специфіку. Тональний крем не повинен забиватися у зморшки, тіні мають візуально «підіймати» нависле повіко, консилер – перекривати пігментні плями.
50-річна підприємиця Грейс Фодор помітила, що на ринку бракує такої продукції, та вирішила створити її сама. Бренд Фодор Studio10 називає себе pro-age на противагу усталеному терміну anti-age. Серед засобів, які Грейс рекомендує своїм клієнткам, – праймер із ліфтинг-ефектом і консилер, який не підкреслює мімічних зморщок.
Що спробувати:
Рідкі сяйливі рум’яна Studio10 Plumping Blush Glow-plexion
Ціна – 735 гривень зі знижкою
Де купувати: у «Бомонд» – офлайн і в інтернет-магазині
Verso Skincare
«Кожен має щодня використовувати бодай один засіб для догляду за шкірою з вітаміном А», – стверджує засновник Verso Ларс Фредрікссон. З ним можна посперечатися, адже ретинол має свої протипоказання, але в anti-age догляді й терапії акне його справді вважають «золотим стандартом».
В основі шведської косметики Verso – комплекс ретинол-8 на основі ретиніл-ретиноату, який вирізняється вищою ефективністю за традиційний ретинол, менше подразнює шкіру та є фотостабільним. Ретинол-8 можна знайти не тільки у кремах, сироватках і масках Verso, а й у засобах для догляду за шкірою рук і губ.
Крім вітаміну А, бренд використовує інші інгредієнти з доведеною ефективністю: кислоти (AHA, BHA та PHA), ніацинамід, пептиди та цераміди.
Що спробувати:
Де купувати: у Sanahunt – офлайн і в інтернет-магазині
Vilhelm Parfumerie
Ян Вільгельм Альгрен – шведський парфумер, який працює в Парижі й надихається подорожами, живописом і золотим віком Голлівуду. Парфумерія Яна Вільгельма така ж строката, як його біографія: свіжий лондонський дощ (Black Citrus) тут сусідить із манговим пюре (Mango Skin) й задимленим джаз-клубом (Smoke Show).
Що спробувати:
Парфумована вода з нотою мімози Vilhelm Parfumerie Modest Mimosa
Ціна – від 4 995 гривень за 50 мл
Парфумована вода з нотами чорного чаю та мускусу Vilhelm Parfumerie Dear Polly
Ціна – від 4 995 гривень за 50 мл
Де купувати: у Brocard – офлайн і в інтернет-магазині
Rejudicare
Канадський косметичний бренд Rejudicare спеціалізується на програмах із догляду за шкірою з ознаками старіння, акне, підвищеною чутливістю й гіперпігментацією. Для терапії акне Rejudicare розробили комплекс із ретинолом і саліциловою кислотою, а для корекції пігментних плям – продукти з альфа-арбутином та освітлювальними пептидами.
Для підсилення дії сироваток і кремів Rejudicare створили спеціальний крем-каталізатор, який сприяє доставлянню активних інгредієнтів углиб шкіри. На офіційному сайті бренда можна придбати окремі продукти або замовити комплекс із 4–7 засобів.
Що спробувати:
Освітлювальний крем для корекції гіперпігментації Rejudicare Illumin
Ціна – 3 835 гривень
Де купувати: на офіційному сайті та в інтернет-магазині Skinlist
Allies of Skin і PSA
Видання Who What Wear прогнозує, що Allies of Skin стануть одним із найпопулярніших брендів 2021 року. Сінгапурський бренд випускає сироватки, нічні маски й креми, які задовольняють основні запити шкіри – корекцію вікових змін, зволоження, боротьбу з висипами. Ставку роблять на кислоти, ретинол, ензими, пептиди та антиоксиданти; перелік основних активних інгредієнтів вказують прямо на пакованні.
Засоби Allies of Skin мають оптимальний для шкіри pH і не містять сульфатів, силіконів, парабенів, синтетичних ароматизаторів і барвників. Продукція має cruelty-free-сертифікат PETA, а картонну тару для косметики виготовляють із перероблених матеріалів.
Окрім основної лінійки Allies of Skin, в Україні можна придбати й продукцію їхнього молодіжного суббренда PSA. Це прості й доступні продукти на кшталт зволожувальної сироватки й експрес-маски з вітаміном С.
Що спробувати:
Ціна – 3 170 гривень
Зволожувальна сироватка PSA The Most Hyaluronic Super Nutrient Hydration Serum
Ціна – 1 325 гривень
Де купувати: на офіційному сайті, в інстаграмі та в інтернет-магазині Skinlist
Phyto-C
Доктор Мостафа Омар уже кількадесят років досліджує вітамін С. Саме він винайшов і стабілізував місцеву L-аскорбінову кислоту в рідкій формі, яку широко використовують в антивікових засобах.
2005 року Омар заснував власний косметичний бренд, де продовжує експериментувати з цим потужним антиоксидантом. Phyto-C пропонують кілька варіацій сироваток із вітаміном С (з різними формулами й концентраціями L-аскорбінової кислоти), а також гелі, креми й сироватки з іншими активами – AHA-кислотами, гіалуроновою кислотою та ретинолом.
Що спробувати:
Антивікова освітлювальна сироватка з вітаміном С (20%) Phyto-C Serum Twenty
Ціна – 2 135 гривень
Де купувати: на офіційному сайті та в інтернет-магазині Skinlist
Zielinski & Rozen
Zielinski & Rozen – ізраїльський парфумерний дім. Його очільник, Ерез Розен, продовжує справу свого прадіда-парфумера. Бренд випускає унісекс-парфуми: цитрусові, тютюнові, деревні композиції. Завдяки високій концентрації ароматичних речовин вони стійко тримаються на шкірі та одязі.
Асортимент Zielinski & Rozen не обмежується парфумами: крім них, бренд пропонує парфумовані засоби для догляду за тілом, шампуні й маски для волосся, а також аромасвічки й дифузори.
З 9 грудня продукція бренда буде доступна в ЦУМі, а з 10 грудня – в офіційному українському інтернет-магазині.
Що спробувати:
Концентровані парфуми Zielinski & Rozen «Палісандр, Сандал, Кедр»
Ціна – 1 970 гривень
Парфумована свічка Zielinski & Rozen «Розмарин, Лимон, Нерол»
Ціна – 1 000 гривень
Де купувати: у корнері бренда в ЦУМ і в офіційному інтернет-магазині