Підсумки року 2018Глітер, волосся «колд-брю» та блиски: головні б’юті-тренди року
Чим фарбувались і які аромати носили в 2018-му

The Village Україна продовжує підбивати підсумки року. Пригадуємо, яку косметику ми обирали 2018-го.
Підпишись на канал про стиль KYIV LOOKS В TELEGRAM
Якщо кілька сезонів тому в моді був ефект мокрого волосся, то цьогоріч усі говорили про вологу шкіру (dewy skin). Ті, хто прагнув миттєвого результату, імітували цю вологість за допомогою мейкап-засобів: хайлайтерів, люмінайзерів і праймерів. Інші ж намагалися досягти довготривалого ефекту за допомогою догляду, акцентуючи увагу на глибокому зволоженні. Співзвучним dewy skin був корейський тренд glass skin – мода на гладку, помітно зволожену та майже прозору, як скло, шкіру.

Після тривалого захоплення матовими помадами світ знову згадав про блиски – must have початку 2000-х. У травні колекцію блисків Lust Gloss випустила відома британська візажистка Пет МакГрат; схожі запуски були у гігантів Lancôme і MAC. Завдяки вдосконаленій формулі блиски нового покоління стали менш липкими та витривалішими за своїх попередників. Є підстави вважати, що 2019 року попит на них зростатиме: за звітом Pinterest, кількість запитів на glossy makeup (макіяж із використанням блисків для губ і повік) збільшилася на 89%.

Блиски для губ

Нюдові парфуми

Не встигли ми звикнути до слова «нюдовий», як воно стало стосуватися не лише макіяжу, а й парфумерії. Мова про аромати, що підкреслюють природний запах нашої шкіри, – композиції з нотами мускусу, ірису та амбри на кшталт Diptyque Fleur de Peau та Miller Harris Peau Santal.

Образ Ріанни на обкладинці вересневого Vogue UK міг би ознаменувати камбек брів-«ниточок», та його все-таки не сталось. Якщо залишити осторонь інстаграм-експерименти на кшталт уквітчаних брів і брів у формі німба, у 2018-му в моді була природність.

Експерименти із бровами


Євгенія Янишева
візажистка-стилістка
«Абсолютно точно відходить у минуле тренд на чіткі графічні брови. На б’юті-тенденції відчутно впливає азійський ринок, тому більш актуальними стали брови, прямі за формою та м’які в промальовці. Активний спосіб життя диктує моду на простіше та натуральніше оформлення обличчя. Відповідно, ми стали використовувати менше продуктів для брів, залишаючи пріоритет за гелем – кольоровим або прозорим. Також набирає популярність процедура перманентної фіксації волосків брів».
Глітер і шимер

2018-й став роком, коли блискітки перекочували зі святкового мейкапу до щоденного. Тепер ми носимо тіні з ефектом металік в офіс, фарбуємо губи голографічними блисками та вчимося використовувати люмінайзер для тіла, як це робить Ріанна. Мабуть, найбільш екстремальним виявом цього тренду став показ бренду Giambatista Valli: обличчя моделей, які вийшли на подіум, були суцільно вкриті глітером. Додавати блискітки почали й до засобів для догляду за шкірою – наприклад, до масок Glamglow і Too Faced.

Cruelty-free косметика
Рух за відмову від тестування косметики на тваринах набирає обертів – і не лише в Україні. До інді-марок, які не проводять таких експериментів, поволі приєднуються великі компанії. Цього року сертифікати, що засвідчують cruelty-free статус виробника, отримали бренди Dove і CoverGirl.

Колд-брю, підсмажений кокос і ванільний чай-лате – із цьогорічних hair-трендів, натхнених напоями та десертами, можна було б скласти меню.

«Їстівні» кольори волосся


Тетяна Журбенко
топ-майстер арт-колор-студії WOOW!
«Їстівні» поєднання відтінків справді увійшли в моду. До нашої студії часто приходили із запитами на «полуничний» блонд, карамельні та глибокі шоколадні відтінки. Окрім того, актуальним був холодний «крижаний» блонд. Якщо ж не прив’язуватися до конкретних кольорів, основний тренд останніх кількох сезонів – плавний перехід від одного кольору до іншого».
Макіяж, витриманий в одному кольорі, почали обговорювати ще 2017-го, однак цього року тренд вийшов за межі подіумів і червоних доріжок. Рожеві губи та рум’яна, персикові тіні та блиск, smoky eyes і помада відтінку бургунді – мабуть, найбільш популярні комбінації 2018 року.

Фото: 1 – Fenty Beauty; 2, 3 – Lancôme; 4 – Diptyque; 5 – Miller Harris; 6 – Glossier; 7 – Vogue UK; 8 – Glamglow; 9 – NYX: 10 – CoverGirl; 11, 12 – WOOW!; 13 – Fenty Beauty; обкладинка – Анна Шакун.