Зовнішній виглядТаня Кравчук, 27 років, блогерка та модель
«У шопінгу на барахолках та секондах є елемент інтриги»
Продовжуємо фотографувати містян і запитувати їх про одяг, шопінг та улюблене місце в Києві. Героїня нового матеріалу рубрики «Зовнішній вигляд» – блогерка Таня Кравчук
Фото: Діана Андруник для The Village Україна
Підпишись на Telegram-канал Kyiv Looks про українські бренди
Ми розмовляємо з Танею на вулиці Грушевського, біля Малого Маріїнського Палацу.
Про шопінг
Більшість речей я отримую під час співпраці з брендами, люблю онлайн-шопінг, а торгові центри мене дуже вимотують. Втомлююсь від великої кількості магазинів, бо очі замилюються і я не можу знайти нічого толкового. Тому в магазин зазвичай вирушаю вже тоді, коли пригляну щось конкретне на сайті, уточнивши наявність і потрібний розмір.
Я люблю шопитись на барахолках та секондах. У цьому є певний елемент інтриги, який надихає і додає завзяття в пошуках. Зазвичай роблю це разом з подругами, тому це завжди дуже весело і з купою знахідок. Коли відпочиваю за кордоном – це теж обов’язковий пункт програми.
Взагалі моя любов до вінтажу почалась саме в Європі. Під час поїздок до Парижа і Лондона я відкрила для себе цей світ. Ще років чотири тому в Києві вінтаж не цінувався, ніяких маркетів не проходило, а одяг з історією взагалі не цікавив молодь. У Європі ціни на речі з недоліками – навіть плямами та дірочками – продавалась по височенній ціні. Тоді я не могла зрозуміти, як трендова річ із Zara може коштувати однаково зі старою, ще й інколи з абсолютно нетоварним виглядом.
Потім я почала помічати, чим відрізняється стиль європейців, у чому їхні фішки. Одна з найяскравіших – вміння інтегрувати вінтаж в повсякденне життя. З тих пір багато чого змінилось і ці тенденції дійшли й до нас, а любов до вінтажу захоплює все більше сердець. Я так багато купувала вінтажних речей за останні чотири роки, що почала продавати, бо шафа вже тріщить.
Улюблені бренди з мас-маркету – це Uniqlo, Mango, H&M, Uterque та Cos. Завжди можна знайти екземпляри гарної якості, цікавого трендового чи навпаки лаконічного крою. Шкода тільки, що не все представлене в Україні: багато речей не доїжджають до нас і ціни відрізняються від євпропейських.
З люксових речей я обожнюю все від Yves Saint Laurent. Я просто в шоці, наскільки ці речі поза часом. Неважливо, їм 5, 10 чи 20 років – вони супертрендові кожного сезону й ніколи не набридають.
Речі від українських брендів за останні роки почали все активніше з’являтися в моєму гардеробі і ця тенденція мене дуже тішить. Люблю прикраси Brua Jewellery та O2jewellery. Кілька днів тому купила сумку в Kachorovska, а мій найулюбленіший жакет в гардеробі – від MustHave.
Ботильйони no name
Зараз на мені майже всі речі не брендові, вінтажні – починаючи з сережок і закінчуючи ботильйонами.
Сережки Liz Claiborne
Ці сережки з вінтажної лавки. Обожнюю покупки на ринках та секондах, бо кожний похід на пошуки чогось цікавого – це терапія і пригода, яка завжди нагадує похід на полювання – ніколи не знаєш, чим усе закінчиться.
Жакет Yessica
Цей жакет теж придбала на барахолці. Взагалі я стараюсь дозувати вінтаж в одному луці, але сьогодні зібрався справжній тотал-вінтаж.
Сумка no name
Цю сумку я придбала на вінтажній барахолці під час поїздки до Лондона.
Про місто
Київ з кожним роком я люблю все більше. Мені здається, він змінюється і стає більш європейським. Відкриваються класні кафе, магазини, проводяться нові фестивалі та маркети. Що казати, коли на вулицях навіть малюють нові велосипедні доріжки, це не може не тішити. Найбільше я люблю Київ, звісно, за молодь – творчу, цікаву та талановиту.