СпецпроєктиМодний батл: «Стильно – це коли комфортно»
Олексій Смєхов і Леонід Мартинчик про те, як одягалися в 90-ті і що змінилося зараз
Бренди Pepsi та Puma істотно вплинули на світову поп-культуру. На честь святкування 50-річчя культової моделі кросівок Suede вони збирають однодумців у серії заходів SMALL TALKS. Розмови про одяг молодості, його вибір і потяг до ретро-стилю тепер.
Героями першої зустрічі стали Олексій Смєхов, креативний директор NGN.agency, та Леонід Мартинчик, естет і лайфстайл-блогер. Разом з модератором зустрічі Андрієм Баштовим вони поговорили про омріяні речі, знахідки на секондах, тенденції 90-х і власний стиль.
Про одяг дитинства і перші знахідки на секондах
Леонід Мартинчик,
естет і лайфстайл-блогер
У ДИТИНСТВІ БУЛО СКЛАДНО МАТИ НОРМАЛЬНИЙ ВИГЛЯД. Коли я був малим, мене вдягала мама, робила це жахливо. Часто доводилося доношувати одяг за старшою сестрою.
МОЯ ЕСТЕТСЬКА ДУША ВЖЕ ТОДІ НЕ ХОТІЛА ВДЯГАТИ ТЕ, ЩО БУЛО НА РИНКУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКа, рятував єдиний секонд. Раз на тиждень ми ходили із сім’єю на базар, щось шукали. Не було питання «Що я хочу?». Якщо знаходив хоч щось круте – це вже було щастям.
У МОЄЇ МАМИ БУЛА ПОДРУГА, ЯКА ВОЗИЛА СЕКОНД. Вона нас запрошувала до себе додому, ми рилися в цих мішках і щось знаходили.
Олексій Смєхов,
креативний директор NGN.agency
МАМА ВОЗИЛА НАС У МОСКВУ В «ДИТЯЧИЙ СВІТ», щоб придбати хоча б якісь речі. Найчастіше це були класичні картаті сорочки. Біля магазину люди обмінювалися розмірами, тому що не встигали подивитися, що ж вдалося взяти.
ОДЯГ БУВ МРІЄЮ. З появою секонд-хендів ми почали ходити лише туди. Все у всіх було однакове, хотілося чимось відрізнятися.
У МАМИ БУЛА ЗНАЙОМА, ЯКА ЗАЙМАЛАСЯ СЕКОНДОМ. Я міг поритися у цих мішках з одягом до того, як він поїде на продаж. Пам’ятаю, що знайшов там світшот синього кольору з написом «Pepe Jeans».
Олексій Смєхов
Свої перші баскетбольні кросівки я придбав на секонді. Вирішив, що досить грати в баскетбол у кросівках з базару – мають бути справжні.
Що таке стиль?
Леонід Мартинчик
Ми всі собі створюємо якийсь образ, думаємо, що в ньому ми краща версія себе. Раніше мені здавалося, що я український принц і в мене має бути суворий стиль. А тепер, коли у мене вільні дні, я одягаю худі, кросівки, і це не робить мене меншим принцом, але мені дуже у цьому комфортно.
Я завжди говорю, що одяг має відображати твою внутрішню суть. Стильно – це коли дуже комфортно. Я ніколи не бачив стильних людей, яким було б незручно в тому одязі, у якому вони ходять.
Мені дуже подобається фраза «Це у його стилі». Стиль – це не тільки речі, а й музика, місця, страви, слова, книги. Треба мати власне бачення, тоді в тебе буде бачення свого одягу, вигляду.
Олексій Смєхов
Мені подобаються три речі, окрім окулярів, – це снепбеки, шкарпетки та кросівки. Я великий фанат NBA і Los Angeles Lakers. Хочу зібрати кепки всіх баскетбольних клубів NBA. Хотів би ходити в кепці Львівської політехніки, але такі не роблять.
Шкарпетки мають завжди відображати те, що мені подобається. Наприклад, я люблю «Зоряні війни».
Я не можу сказати, що я стежу за всіма дропами чи стою в черзі за кросівками. Будь-яку модель можна замовити. Якщо дуже хочеться, то можна придбати через баєрів.
Стиль – це все, у чому мені зручно. Те, в чому я почуваюся комфортно. Можу комбінувати класичні туфлі, шкарпетки «Зоряні війни» і шорти.
Стиль – це все, у чому мені зручно
Шопінг і непотрібний одяг
Леонід Мартинчик
Я колись намалював собі образ, який транслював із соціальних мереж. Зараз уже не хочу мати такий вигляд.
Не можна бути однаковим і в 22, і в 27. Помічаю, що коли йду на шопінг, приміряю те, що має класно вписатися в концепцію мого блогу. Потім ловлю себе на думці, що це вже не моє.
У мене часто змінюється одяг. Першу ревізію робить мій батько. Усе, що йому подобається, потім віддаю до церкви.
Олексій Смєхов
Я не женуся за тим, щоб носити наймодніше, найхайповіше. Навпаки, ніколи не вдягну високу моду. Я вже розумію, що мені подобається. Байдуже на бренд, якщо річ підходить – купую.
Ношу кепку та окуляри – так мене всі запам’ятовують. І вже не так важливо, у що я вбраний.
Непотрібний одяг залишаю у спеціальних боксах, його відвозять тим, хто потребує.
Леонід Мартинчик
Стильно – це коли дуже комфортно. Я ніколи не бачив стильних людей, яким було б незручно в одязі, у якому вони ходять.
На серії подій SMALL TALKS діє дрескод: гості приходять в одязі 80-90-х років. Ми зробили фото найстильніших луків.
PUMA x PEPSI
PUMA та Pepsi оголоcили про ексклюзивну колаборацію, присвячену 50-річчю іконічної моделі замшевих кросівок PUMA Suede. Колекція Suede 50 PUMA x PEPSI – це вічна класика, яка відповідає сучасним трендам.
У колекції також представлені штани, футболки та худі у синьому, червоному, сірому та білому кольорах. Колекція Suede 50 PUMA x PEPSI доступна у всьому світі в магазинах Puma.
Матеріал підготовлено за підтримки