The Village Україна та S-cape запускають передзамовлення на концептуальні дощовики-пончо «Простими словами». Вони створені на основі однойменного подкасту про психологію, який популяризує тему ментального здоров’я.

Люди бояться проявляти емоції, особливо складні – сум, заздрість, злість. Є відчуття, що відкрита вразливість – це некомфортно та некрасиво. Щось схоже людина може переживати під дощем. Світ навколо зменшується до одного відчуття: «Мені це не подобається».

Колаба бренда S-cape та подкасту «Простими словами» – це спроба відкрито говорити про свої почуття та бажання. Кожен дощовик – не лише спосіб адаптації до погоди, але й до реальності.

«Це наш спосіб сказати світу про власні бажання й емоції, зробити крок назустріч комфортному перебуванню із собою, навіть під дощем», коментує запуск дощовиків співведучий подкасту «Простими словами» Марк Лівін.

Надписи на передній кишені дощовика зроблені нібито від руки чорнилом. Фарба на частці «Не» розтеклася від води, залишилася чіткою лише основа тексту: «Хочу бути собою», «Хочу обіймів», «Хочу відчувати».

КУПИТИ ЕМОЦІЙНИЙ ДОЩОВИК

Технічні особливості:

  • Мембранна водостійка тканина 10000/5000, що дозволяє тілу дихати, 100% нейлон
  • Водовідштовхувальне покриття DuPont Teflon DWR
  • Технологія герметизації швів
  • Надійні блискавки YKK
  • Фурнітура європейських виробників (Due Emme, Prym)
  • Легка підкладка, 100% нейлон
  • Водонепроникні, вітрозахисні, дихальні властивості
  • Регулювання глибини капюшону
  • Пончо згортається в кишеньку

Розмір: onesize

Ціна – 2550 грн

Зі знижкою на час передзамовлення – 2295 грн

Для патронів, які підтримують нас на 100 доларів, дощовик безкоштовний.

Це вже другий мерч-продукт на основі подкасту «Простими словами». Раніше The Village Україна випустили футболки про емоційний інтелект.

КУПИТИ ЕМОЦІЙНИЙ ДОЩОВИК

МАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ

S-CAPE та THE VILLAGE УКРАЇНА