The Village Україна розповідає про креативні робочі простори твого міста.

 Підпишись на канал про стиль KYIV LOOKS В TELEGRAM

«Сільпо» – українська мережа супермаркетів, яка працює вже 20 років. Зараз компанія налічує 234 магазини, які є у всіх регіонах України. «Сільпо» належить холдингу Fozzy Group. До нього також входять гіпермаркети Fozzy, продуктові «Фора», дискаунтери THRASH!, аптеки «Біла ромашка», крамниці мобільного зв’язку Ringoo, ресторани, кондитерські й туристична агенція «Сільпо Вояж».

Офіс «Сільпо» розташований у ТЦ Silver Breeze на лівому березі. У листопаді компанія зайняла весь другий поверх торгового центру, де раніше були магазини. Простір готували лише півроку.

«Сільпо»

Адреса: ТЦ Silver Breeze, проспект Павла Тичини, 1-В

Метраж: 8 805 м²

Працівники: 900

Призначення: офіс мережі супермаркетів

Переїзд планували 10 років, до цього офіс розміщувався на ДВРЗ. «Це було дуже «романтичне» місце між ТЕЦ і залізницею. Офіси різних відділів були розкидані по різних будівлях, – розповідає директор відділу маркетингу «Сільпо» Дмитро Циганков. – Тепер ми всі разом – і це значно простіше. Так ми будемо швидше взаємодіяти».

На 8 800 квадратних метрах можуть знайти місце 900 працівників. Робочий простір облаштували у форматі оупен-спейсу і зонували за департаментами компанії. Працівники сидять за з’єднаними столами по чотири людини.

Керівники департаментів мають окремі простори зі скляними стінами. Також у кожного відділу є щонайменше одна переговорна кімната з проектором. У кожному крилі – кухня, яку ділять працівники кількох департаментів. У компанії кажуть, що таким чином вони будуть частіше спілкуватися між собою.

Дизайном займалося одеське архітектурне бюро «АРС-Дизайн», яке робить планування всіх магазинів «Сільпо». Візуалізації на стінах – зображення, які були раніше використані (або будуть використані) для стилізації магазинів мережі.

«Усі мотиви – це наші напрацювання за багато років. Написи клінгонською мовою і ЛСД поп-арт – це все є у наших магазинах. Окремо дизайнери додавали інші елементи, наприклад, написи азбукою Морзе чи динозаврів, які з’являються, коли інтернет-сторінка не завантажується. Хотілося розвеселити простір нетривіальними елементами», – пояснює Дмитро Циганков.

Усі переговорні теж стилізовані мотивами із супермаркетів мережі. Вони мають назви відповідно до своєї візуалізації. Наприклад: «переговорна Фредді Мерк’юрі», «переговорна комікс», «переговорна манга».

На поверсі також є їдальня компанії «Кантін». Сюди вхід, на відміну від офісу компанії, вільний. Поїсти тут можуть всі охочі. Для працівників «Сільпо» діє знижка 30%. У їдальні також розташований дзяо-бар «Дзяодзи», який є на деяких фудкортах супермаркетів мережі. Там можна пообідати раменом, наприклад. Крім того, є кав’ярня, у якій продають алкогольні напої після 18:00.

Також в офісі компанії є кімнати для відпочинку: зокрема більярдна, масажний кабінет і кімната для медитації (останні ще не були готові на момент запису матеріалу – ред.). «Чому більярдна? А чому б і ні! Столик для пінг-понгу можна поставити і серед офісу, але саме окрема кімната потрібна для більярду», – розповідають у «Сільпо».

Також на поверсі офісу є курилка. Там обладнали спеціальну витяжку, аби працівники могли палити, не покидаючи робочого простору.

«Я ще не знаю, як такий простір вплине на нашу роботу, ми тільки в’їхали. Тут абсолютно інша атмосфера, ніж у попередньому офісі. Головне, що всі працівники сидять разом. А краса та зручність – це просто зовсім інший дух», – підсумовує Дмитро.